maanantai 1. joulukuuta 2014

NOVEMBER FAVES


Ensimmäinen marraskuun suosikki on ehottomasti noi Maybelline New Yorkin Baby Lips -huulirasvat. Oon noita käyttänyt pidempäänkin, mutta nyt erityisiks suosikeiks on noussu MINT FRESH eli vihreä ja PINK PUNCH eli pinkki! Vihreä on ihanan raikas ja tulee sellanen tunne, niinkö ois jonkun kurkkupastillin syöny, kun laittaa tota. Toi CHERRY ME eli punanen on taas sellanen sellanen perus, mut hirmu kivan värinen.


Toinen suosikki on Evernote -sovellus. Se on mulla puhelimessa, tabletilla ja tietokoneella. Erittäin kätevä sovellus laittaa asioita nopeesti ylös ja löytää ne nopeesti. Mulla on esimerkiksi paljon blogiin liittyviä juttuja tuolla ylhäällä ja ehkä paras ominaisuus on se, että Evernote Web Clipperillä pystyy tallentamaan esimerkiksi kokonaisia nettisivuja (kuten kuvassa) tai niiden osia, eli voi sieltä palata vaikka jotain koodinpätkää blogin ulkoasua muokkaillessa etsimään tai ihan mitä vaan, mitä sinne on tallentanut!

Ja sit noi housut! Mainitsin niistä jo kerran aiemmin blogin puolella, mut ne on vaan niin ihanat jalassa! Tänä aamuna ekaa kertaa pariin viikkoon kiskoin farkut jalkaan, kun oon kulkenut vaan noissa lähes poikkeuksetta oston jälkeen. Suunitelmissa on hankkia toisetkin vastaavat, ehkä kuitenkin vähän erilaiset (eriväriset kenties) mut yhtä mukavat housut.

Oon teen suurkuluttaja ympäri vuoden, mutta erityisesti tälläin kylmällä ja pimeellä sitä tulee juotua paljon. Tässä kuussa teen lisäks suosikkina on myös kahvi, toinen kofeiinipitoinen juoma, kun on vähän meinannut väsymystä ja stressiä pukata, niin muutaman kerran on sitä tarvinnu käydä kesken koulupäivänkin hakemassa. Yleensä en kahvia juo, mutta viime kuussa olisin kyllä nukkunut ihan liian monella tunnilla ilman sitä!












Pimeyteen tuo helpotusta myös kynttilät. Jouluvaloja tai mitään semmosia en oo koskaan tykännyt asentaa, koska kynttilät on musta paljon parempi vaihtoehto. Se varovasti heiluva liekki on musta kivaa katseltavaa ja nyt kun mulla on noi ihanat H&M:n kynttilän jalat (joista täällä puhuin) niin oon päässyt polttamaan rustiikkikynttilöitä. 

4 kommenttia:

  1. tosi kiva postaus, jotenki tosi rento tunnelma!(:

    VastaaPoista
  2. toi pinkki baby lips on kyllä mun päivien pelastaja, vaikkei sen "tehot" riitäkkään mun huulia kunnolla kosteuttamaan :-D mutta se väri on aivan ihana ♥

    http://switchblade-babe.blogspot.fi/

    VastaaPoista