lauantai 31. tammikuuta 2015

A SKIRT AND OTHER FINDS

60

Eilen oli vähän kiirus päivä, kävin aamulla tunnin verran koulussa (ja missasin iltapäivällä meidän koululla esiintymässä olleet duudsonit!) ja lähdin sitten isin kanssa kohti Keuruuta. Käytiin siellä jo aiemmin hakemassa mulle passia ja nyt kun mulla oli kuvallinen henkilötodistus, niin käytiin sitten hakemassa opetuslupaa. Isi siis opettaa mua ajamaan ja käytiin eilen ostamassa myös opetusauto (jossa oli jo polkimet ja peili valmiina ja joka on muutoskatsastettu)! Mulla on nyt siis sellainen harmaa Volvo, kiinnostaisiko nähdä kuvia? Oon ihan hirmu innoissani ja ootan jo innolla, että päästäis oikeen kunnolla ajamaan tonne liikenteeseen, mut ensin pitää tietysti opetella auton hallintaa...

Keuruulla kun kerran oltiin niin piti poiketa Seppälässä ostamassa korviksia. Korviksia en kuitenkaan sieltä löytänyt, mutta kaikkea mahdollista muuta! Ylimmän kuvan harmaa kellohame on siis sieltä Seppälästä ja maksoi alennuksessa 4e! En miettinyt kahta kertaa, ostanko ton, kun hinta oli noin hyvä. Tulis vaan jo kevät ja lämpösemmät kelit, niin pääsis käyttämään hameita enemmänkin!

58

Seppälästä ostin myös noi sormukset. Ne oli myös alennuksessa ja maksoin niistä 2e. Ne on vähän hassun kokoiset, kun pikkurillissä liian isot ja nimettömässä vähän ehkä tiukat. Muihin sormiin eivät mahdukaan! Ei ehkä kovin hyvä ostos, myönnetään.

Pinnit (3,95e) ostin vanhoja varten. En vielä tiedä yhtään, miten mun hiukset laitetaan, kiharalle ja varmaan jotenkin vähän tonne taakse, ettei ne ole naamalla, mutta sen tarkemmin en tiedä. Enkä tiedä, tuleeko noita pinnejä siellä käytettyä, vai ehkä jossain muualla. Laitan vaikka jatkoille, jos en muualle!

59

Ja kynnetkin vielä ostin niitä vanhojen tansseja ajatellen. Näillä oli hintaa 5,95. Kummitäti on opiskellut itsensä kosmetologiksi muutama vuosi sitten ja se lupaili mun kynnet laittaa, mutta mun omat kynnet on niin lyhyet, että haluan kyllä noi laittaa. Toivottavasti ne eivät vain irtoile heti ja toivottavasti en vahingossa raavi mun partneria siellä, noi on aika pitkät!

Oletteko te käyneet alennuslöytöjä tekemässä? Mitä löytyi?

6 kommenttia:

  1. Ihanii ostoksii oot löytän ja tykkään ulkoasusta. :)

    VastaaPoista
  2. tykkään tosi paljon sun ulkoasusta, värit sopii yhtee ja muutenki tosi hyvin oot koodannu kaikkii yksityiskohtii jne:)

    VastaaPoista
  3. Tää blogin ulkoasu on ihan täydellinen <3

    VastaaPoista