keskiviikko 27. toukokuuta 2015

10 THINGS ON MY SUMMER 2015 BUCKET LIST

240

1. Autoile paljon. Rakastan autolla ajamista, mutta oon vasta saanut kortin, joten tarvitsen edelleen paljon harjoitusta. Erityisesti suuremmassa kaupungissa ajaminen tuottaa lieviä haasteita vielä. Onneksi nyt synttärilahjaksi saatu Tomtomi matkassa, joten en ainakaan kovin pahasti eksy...

2. Yöllinen retki! Olis ihanaa käydä yöllä uimassa ja valvoo kavereiden kanssa, pitää hauskaa ja viettää vaikka öistä piknikkiä! Olis mahtavaa päästä myös valokuvaamaan auringonnousua tai muuten vain nauttia auringonnoususta ulkona.

3. Opiskele kirjoituksia varten. Mä tykkään lukemisesta ja opiskelusta ja mua odottaa kesällä iso urakka ruotsin ja matematiikan kanssa ja oikeastaan olen aika iloinen siitä, että on kesälle lukemista. Tarkoitus olisi myös kertailla englantia jonkun verran.

4. Osta uudet kesätennarit! Melkeen joka kesä tulee ostettua uudet kangaskengät kesäksi ja ne kun kuluu äkkiä niin niitä tarvii tosiaan joka kesä ostella. Nyt mulla kyllä on viime kesältä parit H&M:n toistaiseksi vielä hyväkuntoiset tennarit ja Converset, mutta taidan silti kotiuttaa ainakin yhdet kesäkengät tänäkin vuonna. Jep, kenkiä ei voi koskaan olla liikaa!

5. Herkuttele oman pihan vadelmilla! Rauhallisina kesäaamuina ei taida olla paljon mitään parempaa, kun käydä keräämässä taatusti tuore aamupala pihan vadelmapensaasta.

241

6. Maista uutta jäätelöä. Tai oikeastaan sorbettia, mehujäätä tai soija- / riisi- / kaurajäätelöä, koska en voi maitojätskejä syödä.

7. Kuvaa koko kesän aikana pieniä videon pätkiä ja tee niistä koostevideo kesän lopussa. Ketä kiinnostaisi nähdä tälläinen video?

8. Ota enemmän asukuvia blogiin. Kameran takana viihdyn jatkuvasti, mutta sen edessä oleilu on vielä jokseenkin haastavaa. Kesällä haluaisin kuitenkin ottaa asukuvia tänne blogin puolelle!

9. Käy mökillä monta kertaa. Mummu ja vaari asuu lähes koko kesän mökillä ja perinteisesti juhannuksen olen viettänyt heidän kanssaan siellä (se on ollut mun loma mun muusta perheestä, heh), mutta viime juhannuksen olin vanhempien ja sisarusteni matkassa iskän puolen suvun mökillä, joten omalla mökillä oleilu jäi harvinaisen vähäiseksi viime kesänä. Nyt tulevana kesänä haluankin viettää enemmän aikaa mun kaikkien aikojen suosikkipaikassa, eli omalla mökillä!

10. Matkustele. En nyt tarkoita mitään etelänreissua, mutta haluaisin tässä kotimaassa matkailla ja miksei vaikka Ruotsissa tai Norjassa käydä kesän aikana. Perheen kanssa ollaan asuntoautoreissua suunniteltukin!

242

Mitä te aiotte tehdä ihan pian alkavalla kesälomalla?

2 kommenttia:

  1. Todellakin kiinnostaa tollanen koostettu videopostaus näistä ideoista! :) Tälläsiä on aina kiva katsoa ja kerätä omiin suunnitelmiin pari juttua lisää.

    VastaaPoista