lauantai 27. kesäkuuta 2015

LATELY I'VE BEEN...

347

Juhannuksen vietin mökillä ja siellä tuli taas kuvailtua mummun ihania kukkia ja vaikka mitä ihanaa mökin pihapiirissä ja järvellä. Tän postauksen kuvituksenakin kuvat sieltä. Oli ihanaa olla vähän aikaa ilman ruutuja ja näyttöjä ja kiirettä ja ties mitä. Kaikessa rauhassa ratkottiin sudokuita ja kryptoja ja pelattiin korttia ja kiinanshakkia. Tehtiin hyvää ruokaa, toivottiin ettei aina sataisi ja saunottiin. Paistetiin takassa makkaraa ja vaahtokarkkeja.

346

Juhannuksen jälkeen oon taas jatkanut töitä ja niiden lisäksi mulla alkoi sammutustyökurssi, jonka jälkeen olen taas astetta parempi harrastuksessani ja kun kurssinvetäjä HH allekirjoittaa mun todistuksen, olen valmis lähtemään ihan oikeille hälytyksille. Mua kyllä vähän jännittää ne tositilanteet, mutta ehkä oon sitten oikeasti valmis sinne, jos se HH sen paperin allekirjoittaa.

Kurssilla ollaan käyty jo nyt läpi paljon asioita mm. palofysiikasta, mutta mun suosikki oli, kun meidät laitettiin laskeutumaan sitä sellaista tankoa pitkin yläkerrasta alakertaan. Se oli mulle hurja juttu, kun en oikeen pidä korkeista paikoista/pudotuksista/hypyistä (kädet tärisi vielä vartti ton jälkeenkin...).

345

Mut oon mä ehtinyt myös nauttia kesästä (ehkä vähän liikaakin, en oo taas aikoihin lukenut sitä ruotsia...) ja lomailla aina välillä. Juhannus oli kyllä paussi paikallaan ja eilen oli hauska päivä töissä!

Miten teidän juhannus meni? Mites kesä muuten?

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! :) Jonkin aikaa kestävä koneeton elämä on kyllä ihan vapauttavaa.

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon :) & niinhän se on!

    VastaaPoista