perjantai 12. kesäkuuta 2015

NEW PEOPLE

307

Loma on alkanut ja mä oon pari viikkoa ollut tässä töissä. Kaupan kassalla on mukava istua ja jutella ihmisten kanssa, työ on helppoa ja oon nopeasti oppinut ja tottunut siihen. Mulla on ihania työkavereita ja tuolla työilmapiiri on rento ja mukava.

Ensimmäisenä vapaapäivänäni lähdin aamusta kohti Tamperetta ja Muotikirppistä! Tein muutaman tosi kivan löydön tuolta ja mikä tärkeintä - tapasin ihanan bloggaajan Millan (klikkaa nimeä & pääset Millan blogiin)! Oon seurannut Millan blogia ja pitkään ja voin todeta, että hänellä on ihania, ajoittain rohkeitakin asuja, helppoja DIY-ohjeita ja loistavia kuvia blogi pullollaan. Oli ihanaa jutella Millan ja monien muidenkin kanssa ja päästä tapaamaan ihan uusia ihmisiä.

306

Nyt alkaneena kesänä oon muutenkin tavannut jonkun verran jo uusia ihmisiä ja tänä kesänä oonkin päättänyt oikeasti lähteä mukaan juttuihin, mennä kavereiden kanssa ties minne ja tavata uusia ihmisiä - en halua enää vain istua kotona. Tänäänkin olen lähdössä vanhojen  ystävien mukana yhteen konserttiin ja huomenna uusien tuttujen kanssa pitämään hauskaa!

308

Tässä vielä sneakpeak sunnuntain postauksesta! Käytiin ihanan ystäväni Mariannen kanssa kuvaamassa mun päättäriasua erittäin kauniissa ympäristössä. Marianne sai kyllä erittäin onnistuineita kuvia, joten saa kyllä luvan lähteä toistekin mulle valokuvaajaksi!

Ihanaa & ystävien täytteistä kesää myös teille!

Miten teidän lomat on alkaneet? Mitä olette tehneet & oletteko jo ehtineet tutustua uusiin ihmisiin tai käydä uusissa paikoissa?

2 kommenttia:

  1. Oon myös kassalla ja en oo vielä löytäny sen mukavuutta, tosin oon isossa kaupassa ja porukkaa jyllää koko ajan ja mökkiläisiä kahden kärryn ostoksilla riittää. Hopefully voin sanoa noin pian myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä oon kyllä huomattavasti pienemmässä kauapassa ja siellä ehtii välillä hengähtääkin. Toisaalta välillä ehtii tulla myös tylsää, kun ei oikein ole juuri mitään tekemistä... toivottavasti säkin tosiaan alat viihtyä siellä :) !

      Poista