tiistai 18. elokuuta 2015

I'M ABI NOW

433

Musta tuntuu, etten oo ikuisuuksiin kirjoitellut puhtaasti kuulumisistani. Yritän sisällyttää jonkin sorttisen postauksen, joka kertoo, mitä mun elämässä on meneillään blogiini aina silloin tällöin, mutta nyt tuntuu, että edellisestä kerrasta on jo liian pitkä aika. Miten usein teitä kiinnostaa lukea tälläisiä postauksia?

Mun kesäloma meni ihan hujauksessa. Justiinhan se alkoi ja nyt se on jo viikko sitten ehtinyt loppuakin. Ei muksuna kesälomat koskaan menneet näin äkkiä ja mun pikkuvelikin ehti jo kyllästyä lomailuun heinäkuussa, kun se alkoi kysellä, koska pääsisi jo kouluun. Mäkin oon kyllä innolla oottanut koulun alkua, pidän opiskelusta ja lukion viimeinen vuosi samaan aikaan vähän pelottaa mutta toisaalta myös innostaa. En kyllä vieläkään usko, että oon oikeesti tullut siihen pisteeseen, että valmistun ensi keväänä! Tuntuu ihan mahdottomalta ajatella sitä.

434

Palatakseni muutamalla lauseella vielä kesälomaan, mulla oli ihan mahtava kesäduuni ja siellä kai se aika melko pitkälti kuluikin! Oon kiitollinen siitä, että sain olla niin paljon töissä ja sain uusia ystäviä mahtavista työkavereistani. Ja pitää vielä kertoa, että onnistuin saamaan myös aivotärähdyksen töissä. Blogin facebook -sivuilla jo mainitsinkin tästä tapahtumasta, mutta mistään vakavasta ei siis ole kyse. Olin polvillani lattialla täyttämässä kaappia ja siitä nousin sitten ylös ja kolautin pääni yllä olevaan hyllyyn. Jälkeenpäin sain kuulla "vähän" vinoilua asiasta...

Mutta nyt on palattu kouluun ja ainakaan juuri nyt en ole töissä, vaikka olen luvannut kyllä tarvittaessa iltoja ja viikonloppuja tuolla tehdä koulun ohellakin. Oon innoissani viimeisestä vuodesta ja penkkareista ja abiristeilystä ja kirjoituksista ja valmistumisesta. Siksi pyydänkin kaikkia teitä jo lukiosta valmistuneita kertomaan vinkkejänne ja kokemuksianne noihin abivuoden merkkipaaluihin liittyen ja linkkaamaan vaikka omia blogipostauksianne tai Youtube-videoitanne niistä!

432

Postauksen kuvat ovat Mäntän Pekilon pihasta, taiteilija Tinttu Henttosen tekemistä porteista.

Miten teidän kouluvuosi on lähtenyt käyntiin? Harmittaako loman päättyminen vai oletteko innoissanne?

2 kommenttia:

  1. Ainoastaan yksi vinkki abivuoteen: Nauti siitä täysin, sitä aikaa ei meinaan takaisin saa, vaikka kuinka toivoisi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ! ♥ Lupaan kyllä tämän toteuttaa :)

      Poista