sunnuntai 27. joulukuuta 2015

OLEN KIITOLLINEN...

...uusista ihmisistä, joihin oon tutustunut 2015 aikana

...ihmisistä, jotka on saaneet mut kokeilemaan uusia juttuja 2015 aikana

...mun poikaystävästä

...siitä, että on joku jonka vieressä nukkua aina välillä

...ihanista vanhojen tansseista & mukavasta tanssiparista

...ihmisistä, jotka on pitäneet musta huolta, kun oon sitä tarvinnut (tai soittaneet ambulanssin, kun oon sitä tarvinnut...)


657

...autosta ja ajokortista, jotka vanhemmat on mulle kustantaneet

...siitä käsittämättömästä määrästä bensaa, mikä mun kulkemiseen joku on aina välillä laittanut

...töistä, joita on saanut tehdä kesällä ja koulun ohella

...Espoo - Pohjois-Norja -matkasta syyslomalla, kiitos kummitädit

656

...uusista lukijoista, kommenteista ja palautteista, joita oon blogiin saanut


...ihmisistä, jotka mun blogiharrastusta ovat tukeneet

...kuvista, joita mun perhe ja ystävät on mun blogia varten ottaneet (kiitos mm. Riia, Nooa ja Marianne!)

655

...mun vaarista

...mun mummusta

...mun äidistä

...mun isästä

...mun sisaruksista

...mun ystävistä

...ja kaikista muista mun läheisistä, jotka on taas yhden vuoden verran mua kestäneet

654

Tällä kertaa päätimme Project Blog -porukan kanssa listata näin vuoden 2015 lopussa niitä asioista, joista olemme nyt ja olemme vuoden aikana olleet kiitollisia. Kun idea keksittiin, niin mulla ainakin alkoi heti tulla mieleen ihan mieletön määrä asioita, joista oon kiitollinen, mutta yritin pitää listan kohtuullisena, että sen saattaa joku jaksaa lukeakin. Jos lukuintoa tämän jälkeen vielä on, niin käykää tsekkaamassa muidenkin postaukset:


Mistä asioista te olette olleet kiitollisia vuoden 2015 aikana?

2 kommenttia: