tiistai 8. joulukuuta 2015

WINTER ESSENTIALS

648

649

Jokaiseen vuodenaikaan liittyy Suomessa se, kun kaapin pohjalta kaivetaan ne kevättakit, talvikengät, kesäshortsit tai syksyn kumisaappaat. Talvella illat pimenevät ja kylmenevät, joten syksyn lämpimistä collareista ja polvisukista on siirryttävä vieläkin lämpöisempiin vaatteisiin, että tarkenee!

1. Mummun kutomat villasukat. Mainitsin pariin otteeseen jo Project Blogin Winter Tagissa, että mummun kutomat villasukat on talvisin erittäin tärkeät! Mä oon niin vilukissa, että kuljen kyllä villasukissa välillä kesäisinkin, mutta talvisin jotkut niistä on melkeimpä päivittäin jalassa. Onneksi niitä on sellainen kokoelma, kun molemmat mummut niitä mielellään kutoo, että riittää vaikka joka viikonpäivälle eri sukat!

2. Lämpimät viltit. Mun huone on usein niin kylmä (ellen huudata patteria täysillä), etten mä tarkene nukkua siellä (tai olla muutenkaan). Silloin tarvitsen jonkun lämpimän viltin, jonka pistää vielä sen peiton päälle, etten palele, vaan voin hyvillä mielin nukahtaa. Valveilla ollessakin oon usein kääriytyneenä johonkin vilttiin, että voi keskittyä blogijuttuihin tai läksyihin, eikä tarvitse palella!

3. Kunnon toppatakki. Ei varmaan enää tarvitse toistaa, että palelen jatkuvasti... Sain ton mun toppatakin viime vuonna ja on kyllä ollut niin lämmin ja hyvä takki, että siitä on tullut ehdoton must have -juttu talvisin. Käytän mä välillä villakangastakkia tai nahkatakkiakin, mutta kyllä se valinta useimmiten on tuo lämmin, ihana toppatakki!

4. Huulirasvat. Kylmyys kuivattaa mun huulia ihan hirveästi ja siksi mulla on aina mukanani kunnon arsenaali erilaisia huulirasvoja. Vaikka noi Maybellinen Baby Lips -huulirasvat ei ehkä niitä maailman kosteuttavimpia ole, niin ne on silti mun suosikkeja. Talvisin kaikkein paras on Dr. Rescue Coral Crave -sävy, joka tuntuu kosteuttavan kaikkein eniten ja lisäksi näyttää hyvältä!

2 kommenttia:

  1. Voi apua, miten törmään sun blogiin vasta nyt, tää on niin ihana! Ja mummon kutomat villasukat on oikeeti niinkun pakko, oli sitten kesä tai talvi :-D

    VastaaPoista
  2. No voi apua kiitos :3 !! Ihana kommentti! Ja tosta asiasta oon todellakin samaa mieltä ;)

    VastaaPoista