sunnuntai 28. helmikuuta 2016

11 HAAVETTA

Project Blog -postauksena tänään listaamme 11 haavetta. Sovittiin, että nää haaveet voi olla yhtä hyvin materiaan liittyviä juttuja tai sellaisia haaveita, joita ei vaan rahalla ostetakaan. Koska mä oon ihminen, joka rakastaa vaatteita, koruja, laukkuja ja kenkiä, ei 11 kohdan lista millään riittäisi niitä luettelemaan, enkä osaa valita, haluaisinko enemmän Michael Korsin laukkuja vai Niken lenkkareita, joten päätin listata 11 enimmäkseen ei-materia-haavetta!

11 haavetta

1 | Mahtavat ylppärit! Tällä hetkellä päälimmäisenä on mielessä se, että haluan ihanat ylioppilasjuhlat! Haluan löytää ihanan mekon ja kengät ja käydä kampaajalla ja syödä voileipäkakkua ja ennen kaikkea sellaisen todistuksen, jonka kehtaa laittaa juhlapäivänä esille.

2 | Oma koti. Haaveilen pois vanhempien luota muuttamisesta, joko yhdessä poikaystävän kanssa tai sitten yksin omaan kotiin. Haaveilen siitä muuttolaatikoiden kantamisesta ja astioista ja pyyhkeistä. Siitä että kukaan ei käytä tyhmän hajuista huuhteluainetta tai mun lemppariteemukia.

3 | Ihana perhe. Sitten hypättiinkin vähän pidemmälle tulevaisuuteen. Joskus, en nyt lähiaikoina, mutta joskus haluan naimisiin, yhteisen omakotitalon, muutaman ihanan lapsen ja onnellisen perhearjen. Hirmu idyllinen ajatus, eikö?

4 | Oma yritys. Keskiviikkona julkaisinkin postauksen, jossa vähän avauduin ajatuksistani ja kerroin ajattelevani usein, että mun pitää pärjätä yksin. Tietyllä tavalla ehkä tuo mentaliteetti ja/tai isän esimerkki (tai se että oon kontrollifriikki) on ajanut mut siihen, että haluan tehdä just sellasta duunia kun haluan ja haluan tehdä sitä duunia itelleni enkä kenellekään muulle.

5 | Menestyvä blogi. Vaikka aloitinkin bloggaamisen siksi, että saan siinä yhdistää sekä intohimoni kirjoittamiseen että valokuvaamiseen, on tästä tullut mulle sellainen asia, että haluan tehdä tätä myös niin, että tästä on hyötyä ja iloa muillekin.

6 | Menestys ja se, että mun tekemää työtä arvostetaan. Tällä hetkellä osa tutuista ja sukulaisista kehottaa hankkimaan jonkun "oikean" ammatin, esimerksiksi sähkömieheksi tai lastenhoitajaksi opiskelua suositellaan, Haluan menestyä alalla, jota rakastan ja tehdä duunia jota rakastan ja haluan tehdä siitä mun "oikean" työn.

7 | Kasvava kuvauskalusto ja kehittyvät taidot. Valokuvaaminen on mulle se the juttu ja haluan kehittyä siinä koko ajan paremmaksi. Huomaan vähän väliä lueskelevani arvosteluita rungoista ja objektiiveista ja tsekkailevani huuto.net:istä että myiskö joku niitä halvalla ja miettiväni että vai mitähän ne maksais ihan uutena...

8 | Ihanat ystävät! Tai no siis, mullahan on niitä. Mutta haaveilen siitä, että pystytään pysymään ystävinä lukion jälkeenkin, vaikka yks haluaa Tampereelle, toinen Turkuun ja kolmas Yhdysvaltoihin.

9 | Uusi tietokone. Tää nyt alkaa olla jo enemmän materialisti-Kiian haaveita, mutta musta alkaa tuntua, että tää mun läppäri vetelee melko lailla viimeisiään pikkuhiljaa. Onhan tää mulla jo lähes neljä vuotta ollutkin. Kuitenkin kun tää ihan siedettävä vielä on, niin oon funtsinut, että josko sitä sijoittaisi pöytäkoneeseen ja pitäisi tämän edelleen itsellään sitten niitä hetkiä varten, kun tarvii koneen mukaansa...

10 | Terveempi iho. Tää on nyt vähän hassu toive, mutta mulla on atooppinen, tosi kuiva iho ja se on enimmäkseen erittäin ärsyttävää ja välillä myös aika kivuliasta. Se häiritsee ajoittain mun nukkumista ja on välillä oikeasti todella rasittavaa. En ehkä haaveile mistään ihmeparantumisesta yön yli (kyllä sekin toki käy!), mutta toivon, että se helpottaisi iän myötä tai että jatkuva rasvaaminen auttaisi enemmän.

11 | Unelmieni koulupaikka ensi syksynä! En halua vielä paljastaa, mihin hain / haen kouluun sen tarkemmin, mutta todella toivon, että sähköpostiin kilahtaa kutsuja pääsykokeisiin ja sen jälkeen kouluun!

Käykää tsekkaamassa muidenkin Project Blog -tyttöjen postaukset:



Mistä te haaveilette?

6 kommenttia:

  1. Ihania haaveita ja varmasti pääset näitä toteuttamaan! :)

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Wau, todella kiva postaus!<3 Tälläisiä lisää!

    VastaaPoista
  3. Mulla toi 10 on vähän sama, kun mulla on ollu aina kyynärtaipeissa inhottavaa ihottumaa (tosin se on sukuvika), nii siitä ois kiva päästä eroon... Mä kyllä en ikinä muista rasvata sitä säännöllisesti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa, voi ei!! :( kyynärtaipeet ja taipeet yleensäkin on niin inhottavia paikkoja ihottumalle... tsemppiä!! Ja kiitos kommentistasi!

      Poista