tiistai 28. kesäkuuta 2016

CURRENTLY - JUNE

Kuluneesta kuukaudesta ehdottomasti päälimmäisenä mielessä ylioppilasjuhlat! Juhlien jälkeen kesäkuuhun on mahtunut paljon työntekoa, asuntojen etsimistä ja asuntonäytöissä kiertelyä sekä tietysti juhannuksen viettoa maalla mummun ja vaarin kanssa. Asuntoetsinnät jatkuu edelleen ensi kuussa, alkaa pikku hiljaa jo stressata, että kuinka sen kanssa käy...

opiskelija blogi


Tällä hetkellä...


olen innoissani: muutosta! Kunhan se asunto tosiaan ensin olisi...


haluan: purkaa juhannusreissun laukut, jotka odottavat tuossa lattialla


luen: vuokrataan asunto -ilmoituksia


kuuntelen: Apulantaa. Oon viime aikoina kuunnellut ihan hirveästi Apulantaa, vaikka on se aina ollut yksi mun suosikkibändeistä.


toivon: että pystyn välttämään opintolainan ja saisin töitä koulun ohelle


suunnittelen: tulevia postauksia! Ideoita olisi taas vaikka mihin, kunhan aika riittäisi...


Kertokaa kommenteissa, mitä teillä on viime aikoina ollut mielessä! Kenties jotain samoja juttuja mun kanssa? 

2 kommenttia:

  1. Mullakin on tuleviin postauksiin joitakin ideoita, mutta laiskuus. Ei vaan jaksa kirjottaa, tietokoneen näppäinten painelu on niin raskasta... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt en voi kyllä yhtään samaistua :D mä rakastan kirjoittamista ja postausten tekoa :D

      Poista