torstai 25. toukokuuta 2017

CURRENTLY - MAY

Mä en tajua miten, mutta jotenkin unohdin sekä maaliskuussa että huhtikuussa toteuttaa tämän currently -postauksen! Nyt onkin siis jo korkea aika palata takaisin normirytmiin ja ottaa katsaus toukokuuhun tämän postauksen muodossa!

I can't understand how this is possible, but somehow I've managed to forget to do this currently -post both in March and in April! So now it's about the time to go back to my normal rhythm and take a look into May through this post!

toukokuu


Tällä hetkellä...


olen innoissani: kesästä ja ulkona liikkumisesta! Paljon kivempi lenkkeillä ja treenata ulkona kun aurinko paistaa ja on lämmintä!


haluan: ostaa muutamia uusia urheiluvaatteita juurikin viime viikkojen ulko-treeneistä innostuneena!


luen: polven kuntoutusohjelmaa, jota nyt kesän aikana oon alkanut suorittaa. Yritän opetella noita ohjeita polven parantamisesta ja jalkojen lihasten treenaamisesta!


kuuntelen: yksiä mun tän hetken uusimpia lempparibiisejä uusimmalta Vain Elämää -kaudelta. En oo katsonut yhtään jaksoa, mutta Spotifystä kuulee kaikki uudet biisit! Mun suosikit taitaa olla Robinin versiot biiseistä Tuuleksi Taivaanrantaan ja Rakkaus on lumivalkoinen.


toivon: lämmintä ja ihanaa kesää!


suunnittelen: mun raportteja työharjoittelusta, jota oon nyt toukokuun aikana alkanut suorittaa!


Currently...

I'm exited: about the summer and working out outside! It's so much nicer to go for walks and workout outside when the sun is shining and it's warm!


I'm wanting: to buy some new workout clothes since I have been so excited about working out outsie!


I'm reading: my program for training my muscles and healing my knee. I'm trying to learn the instructions to heal my knee and strengthen the muscles of my legs.  


I'm listening to: some of my new fave songs from the newest season of  Vain Elämää. I haven't seen a single episode, but I have been listening to the new songs from Spotify! I think my favorites are Robin's versions of the songs Tuuleksi Taivaanrantaan and Rakkaus on lumivalkoinen


I'm hoping for: a warm and wonderful summer!


I'm planning: my reports for my practical training I've started in this month!


Kertokaa kommenteissa, mitä teillä on viime aikoina ollut mielessä! Kenties jotain samoja juttuja mun kanssa? 

Tell me what has been on your mind lately! Possibly something similar with me?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti