perjantai 19. toukokuuta 2017

PHONE LATELY

vappuherkut  ilotulitukset | sairastelua

first of May treats | fireworks for Tappara | me being sick

selfie ripsienpidennysten ottamisen jälkeen | ihana light boxi | mun toukokuun mood tracker | maisemat töistä kotiin palatessa

a selfie after taking eyelash extensions | my adorable light box | my May mood tracker | the view while walking home from work

mun synttäreiden kunniaksi ostin töihin evääksi donitsin | työpäivän ootd | mun ihana vaaleanpunainen kello

I bought a donut for lunch at work on my birthday | an ootd from a workday | my adorable pink watch

synttärijuhla-päivän selfie | synttärikukat | ja synttärikakut

a selfie from the day we had my birthday party |  birthday flowers | and birthday cakes

lenkkimaisemat | äitienpäiväkortti, jonka askartelin | hieman keskeneräinen viikkoaukeama bullet journalissa | ja toisen lenkin maisemat

a view from a walk | a mother's day card I made |  a weekly spread in progress in my bullet journal | and a view from another walk

selfie taas uusien ja parempien ripsipidennysten ottamisen jälkeen (kerroin näistä tarkemmin täällä) | aamutreeni rappusissa

a selfie again after getting new and this time a lot better eyelash extensions (I explained more about these here) | a morning workout in the stairs

Tässä postauksessa on tällä kertaa normaalia vähemmän kuvia, koska yleensä nämä phone lately -postausten kuvat on mun Snapchatista. En oo kuitenkaan pariin viikkon käyttänyt kyseistä sovellusta juurikaan, koska oon pohtinut, että haluanko jatkaa siellä julkaisemista vai pitäisikö siirtyä Instagramin tarina-ominaisuutta käyttämään. Päätin tällä viikolla siirtyä sitten tuonne Instagramiin (@kiiainnanmaa) ja oon julkaissut mun ensimmäiset storyt jo!

In this post there is an unusually little amount of photos, since usually the photos of these phone lately -posts are from my Snapchat. However, I haven't used the app in the past couple of weeks at all really, because I've been thinking whether I want to keep posting there or start using the stories in Instagram. This week I decided to just use the Instagram (@kiiainnanmaa) stories and I've already published my first stories there!

6 kommenttia:

  1. Tälläset postaukset on kivoja, näkee niitä ihan arkipäiväsiä juttuja :) Tallenna myös sieltä instan storysta juttuja myös ja ehdottomasti jatka tälläsiä postauksia aina välillä! Ihanaa viikonloppua sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oon kyllä tallennellutkin & teen näitä varmasti myös jatkossa :) Kuin myös <3

      Poista
  2. Pakko korjata, että nuo ilotulitukset oli Eurojackpotin voittajan kunniaksi, ei Tapparan ;)
    Kiva tää sun blogi! :) Jään seuraamaan myös jatkossa!

    ♥:llä HENNA M.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :D mä jotenkin elin siinä luulossa että ne oli Tapparalle, haha :D Kiitos, kiva kuulla :)

      Poista