perjantai 1. joulukuuta 2017

MARRASKUUN SUOSIKIT

bikbok

BikBokin pörrötakki. Oon metsästänyt täydellistä pörrötakkia jo monena talvena ja tänä talvena mulla ja tällä ihanalla kuvassa näkyvällä takilla klikkasi! Tää takki on hirmu lämmin, istuu juuri sopivasti, hihat on tarpeeksi pitkät ja kaulus tarpeeksi korkea. Ainut miinus on, että taskuja tästä ei löydy, mutta eiköhän niitä ilman pärjää.

sudio kuulokkeet

Sudion Regent-kuulokkeet. Sain yhteistyön kautta Sudiolta nämä ihanat kuulokkeet, joista kerroinkin jo enemmän 3x biisilista -postauksessa (siellä on myös alekoodi Sudiolle!). Kuulokkeet on olleet mulla koko marraskuun käytössä joka päivä ja tykkään näistä ihan todella paljon.

shades by kate

Shades by Kate -rannekorut. Mun työpaikalle, Ur&Pennille tuli tänä syksynä uusi Shades by Kate -korumallisto ja oon tykästynyt näihin rannekoruihin ihan hirmuisesti. Multa löytyy jo nämä kolme erilaista, mutta tekisi mieli hankkia kyllä muutama muukin tän malliston rannekoruista...

bullet journal blogi

Kaikki keltainen. Marraskuussa innostuin jotenkin hirmuisesti keltaisesta, vaikkei se koskaan mun lempiväri ookkaan ollut. Marraskuun aukeamilta bullet journalistani löytyy paljon keltaista, ostin marraskuussa uuden keltaisen Leuchtturm1917 -vihkon ja toi kuvassa näkyvä keltainen kolmio-washiteippi on ollut kovassa käytössä. Saa nähdä, koska tämä innostus laajenee vaatteiden ja sisustuksen puolelle vai tykkäänkö keltaisesta vain bujossa!

suosikit

Lyhyet hiukset. Kävin itseasiassa jo lokakuun lopulla kampaajalla ja pyysin hiustenleikkuuta. Toivoin samaa mallia, mikä mulla aiemminkin oli, sellainen long bob-malli. Kampaaja kuitenkin ymmärsi mun puheet vähän eri lailla ja vetäs mulle tosi lyhyen tukan, jota ensin säikähdin. Kun kampaaja oli valmis, mä totesin että toihan näyttää ihan kivalta. Nyt marraskuun aikana oon vaan enemmän ja enemmän tykästynyt tähän tosi lyhyeen malliin ja taidan ainakin hetken aikaa pitäytyä tässä!

joulu

Joulun valmistelu. Marraskuussa on pikku hiljaa alkanut jo valmistelemaan ja fiilistelemään joulua. Oon aloittanut joulukorttien askartelun, ripustanut ikkunaan ainoan multa löytyvän joulukoristeen, levitellyt kynttilöitä ympäri mun kotia ja kuunnellut joululauluja. Askartelin myös joulukalenterin mun poikaystävälle!

6 kommenttia:

  1. Ooo miten ihana tuo pörrötakki, olen ihan heikkona kaikkiin pehmoisiin pörröisiin vaatteisiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, niin minäkin! Toi on kyllä aivan ihana :)

      Poista
  2. Ihana takki ja hiukset näyttävät ihanan fresseiltä -ehrottomasti lisää kuvia niistä! :)

    Elisabet | www.fashionpoetry.eu

    VastaaPoista
  3. Noi rannekorut on kyl yksinkertaisen kauniita!

    Katri | finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista