tiistai 5. joulukuuta 2017

TO DO LISTA - JOULUKUU

Joulukuu ja vuosi alkaa olla paketissa. Tää on sitä aikaa, kun järjestellään ja valmistellaan joulua kaikella tohinalla kotona ja samaan aikaan koulussa ja/tai töissä viimeistellään projekteja ja saadaan vuotta pakettiin. Kiire näkyy siis sekä kotona että koulussa ja/tai töissä. Tähän aikaan valmistaudutaan myös lähenevään uuteen vuoteen ja suunnitellaan seuraavia haaveita, tavoitteita ja projekteja!

joulu to do lista

1 | Bullet journal 2018 valmiiksi. Mun nykyinen vihko riittää juuri tämän vuoden loppuun ja pääsen sopivasti aloittamaan uuden vuoden uudessa vihkossa. Joulukuun aikana haluan valmistella uuden bujon sekä tehdä tammikuun kuukausiaukeaman, träkkerit ja muut valmiiksi!

2 | Askartele joulukortit. Oon jo aloittanut joulukorttien suunnittelun ja muutama kortti on valmiinakin, mutta aika monta pitäisi vielä askarrella.

3 | Joulukortit postiin. Tietysti ne pitää myös lähettää, eikä vain askarrella!

4 | Sohvatyynyt. Ostin hetki sitten sohvan ja sain äidiltä myös kaksi uutta sohvatyynyä siihen. Mulla on muuton jäljiltä kaikki mun omat koristetyynyt vielä jätesäkissä vintillä, mutta joulukuussa haluaisin ainakin pari niistä hakea alas, pestä ne ja laittaa sohvalle!

5 | Vuoden viimeiset koulujutut pakettiin. Tähän aikaan vuodesta kurssit lähenee loppuaan, kokeita ja deadlineja kasaantuu ja hommat pitäisi viimeistellä. En millään malttaisi odottaa, että tämä lukukausi olisi ohi.

joulukuu to do lista

6 | Testaa mustikkajaffa ja joulutortut vadelmahillolla. Oon nähnyt mainoksia uudesta mustikkajaffasta ja haluaisin ehdottomasti testata sitä! Poikaystävä on myös viime syksystä asti yrittänyt saada mua kokeilemaan joulutorttuja muullakin hillolla, kuin luumuhillolla. Ehkä testaan vadelmahilloa!

7 | Lahjat ja niiden paketointi. Aloitin joululahjojen hankkimisen jo marraskuussa, mutta vielä on aika monta hankkimatta. Lisäksi odotan innolla lahjojen paketointia, se on musta mielettömän hauskaa!

8 | Järjestä asiat niin, että voit olla mahdollisimman paljon jouluna kotona. Haluan ehdottomasti viettää joulun kotona mun perheen kanssa, joten pitää järjestää kulkemiset, työjutut ja muut niin, että voin olla siellä mahdollisimman pitkään!

9 | Ensi vuoden postausten suunnittelu. Tämän vuoden postaukset on jo kokolailla suunniteltuna ja osan toteuttamistakin oon jo aloittanut, mutta joulukuun aikana alan innolla jo suunnittelemaan tammikuuta ja ensi vuoden alkua muutenkin!

Mitä sun joulukuun to do listalla on?

4 kommenttia:

  1. Voi miten ihania paketointitarvikkeita kuvissa <3 Oletpa ollut ahkerana, minulla on postausten suunnittelu vielä tälle kuullekin ihan retuperällä :D

    VastaaPoista
  2. Kiva lista + ihania noi kuvien koristeluvälineet! Pitäisi jaksaa askarrella enemmän/useammin oikeasti :D

    Katri | finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista