lauantai 27. tammikuuta 2018

JUURI NYT - TAMMIKUU

Tammikuu on pitänyt sisällään pitkiä koulupäiviä, kauniin valkoisia talvimaisemia ja uusien asioiden oppimista. Aloitin yrittäjyysopinnot tammikuusssa, yrittäjyys on mun erikoistumisala tradenomin tutkinnossa. Tämä kevät kuluu siis ProAkatemialla ja jo nyt on tullut opittua ihan hirmuisesti uutta siellä! Tammikuussa talvi on ollut kauneimmillaan ja juuri nytkin ikkunasta näkyy valkoinen maisema ja lunta sataa. Odotan kyllä jo kevättä, mutta onhan tässä talvessakin puolensa!

tammikuu


Tällä hetkellä...


olen innoissani: uusista projekteista ProAkatemialla!


haluan: pakkasen jo loppuvan! Mun iho on ollut extrakuiva viimeisen pari viikkoa ja alkaa kyllästyttää...


luen: ruotsin kielen sanoja. Yrittäjyysopintojen lisäksi tähän kevääseen kuuluu ruotsin kurssi, mikä aiheuttaa lieviä haasteita mulle...


kuuntelen: #vainsuomihitit -soittolistaa Spotifystä.


toivon: auringonpaistetta, lämpöä ja kevättä!


katson: How I Met Your Mother -sarjaa! Se on ollut menossa mulla nyt tammikuun ajan ja oon jo kaudessa 5 - ihan huippu sarja!


suunnittelen: kevättä ja kesää. Kesällä pitäisi mahdollisesti suorittaa loput mun työharjoittelusta, mutta sen suhteen on vielä niin monta mahdollisuutta, etten oikein tiedä, mitä sen kanssa tekisi!


Kerro kommenteissa, mitä sulla on viime aikoina ollut mielessä! Kenties jotain samoja juttuja mun kanssa? 

2 kommenttia:

  1. Iteki toivon vaan lämpöä tai ainaki et toi aurinko rupeis näyttäytymään enemmän. Ite oon jostain syystä tosi paljon miettiny mitä rupeen tekemään kun valmistun. Valmistumiseen on toki vuosi aikaa, mutta tahdon kyll nyt jo päättää mitä tulevaisuudessa teen, sillä voin sitten ruveta suunnittelemaan tarkemmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvähän sitä tulevaisuutta on vähän miettiä & suunnitella :)

      Poista