perjantai 8. toukokuuta 2015

FAVE JEWELS #2

126

Lempparikorujen toinen osa. Tässä siis kuvia ja juttua mun hopeisista (ja lähinnä hopean värisistä) koruista, kultaisen värisiä osassa 1 täällä.

17

Pakko aloittaa tää postaus tällä ihanalla nimikorulla, josta kerroin jo enemmän tässä postauksessa. Voitin tän siis arvonnasta ja oon ihan hirmuisesti käyttänyt nyt sen jälkeen kun tää postissa tuli ja oon ihan ihastunut tähän! Tää on tosi kevyt kaulassa ja oon tykännyt!

140

Yheksänkytluku teki paluun ja mä tykkään! Olin kakarana aina todella kateellinen mun serkuille, joilla oli tälläiset kaulakorut ja äiti vaan sanoi mulle, kun halusin samanlaisen, että ne on isojen tyttöjen koruja. No nyt oon sitten kaiketi iso tyttö, kun saan käyttää tätä! Kyseinen yksilö löytyi syksyllä Gina Tricotin hyllyltä.

143

Tää on mulle tosi tärkeä koru, jota tulee paljon käytettyä. Minään onnenamulettina en tuota pidä, sillä en sellaisiin oikein usko, mutta kyllä tää kaulassa on jotenkin tuttu ja turvallinen olo (tai kai ihan mitä vaan kaulakorua hypistellessä tulee sellainen olo...). Sain korun rippilahjaksi kummitädiltäni. Teksti on latinaa ja suomentuu muistaakseni suurin piirtein tie tähtiin (jos joku osaa paremmin niin korjatkaa mua!)

141

Aiemmassa korupostauksessa jo kirjoittelinkin, että mulla on lähes aina rannekello kädessä. En tiedä, lasketaanko näitä varsinaisesti koruiksi, mutta lemppareita nää ainakin on, jos ei muuta! Tää kello on regal -merkkinen ja kaiketi Ur & Penn:stä ostettu. En ihan varmaksi muista, sen verta kauan tuo luottokello on mulla matkassa ollut!

142

Aiemmassa postauksessa kerroin myös, että tykkään kasailla sormuksista erilaisia kokoelmia sormiini aamuisin laittautuessani. Näitä hopeisia tulee myös käytettyä, mutta näitä mulla on vähemmän kuin kultaisia. Kuten kuvasta varmasti näkeekin, niin noita sormuksia on käytetty ja paljon!

128

Tykkään isohkoista korvakoruista, yläasteikäisenä käytin tosi isojakin, roikkuvia korviksia, pyöreitä, ristin muotoisia riipuksia ja erilaisia ketjuja ja cuffeja. Nyt vähän tuollaisia hillitympiä koruja, vaikka kyllä näilläkin kokoa ja painoa on niin, että hyvä kun korvanlehdet pysyy kasassa. Molemmat taitavat olla Seppälästä kotoisin.

8 kommenttia:

  1. Ihan hyvä tulkinnallinen suomennos tuo tie tähtiin sinänsä, mutta latinan kielinen ilmaus tarkoittaa enemmänkin niin nousta tähtiin tai kohota tähtiin. Siinä tie tähtiin suomennoksessa uupuu tuo nouseminen. Arkikielessä kuitenkin kelvannee kaikille. :D

    Ihania koruja sulla! <3 Ja kunnon blingbling-kello :) Kyllä tollainen rannekello lasketaan koruksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa kiitos korjauksesta! :) ja hyvä jos lasketaan :D

      Poista
  2. Ompa ihania koruja sulla! :) Mä oon kans joskus halunnu tollasen kaulakorun, joka on tos kolmannessa kuvassa. :D Mut koskaan sellaista en oo kyllä hankkinu.. Se ilmeisesti sitten jäi, mutta yhessä vaiheessa siitä oli hirvee villitys. :D Toi kello on aivan ihana kans!

    VastaaPoista
  3. Oi miten ihania koruja sulla onkaan, oikein huokaillen noita katon ;) toi kello on kyllä ihan super ihana, tollasen mäkin haluisin ♥

    VastaaPoista
  4. Ihania koruja sulla :) Muistan, että itselläni oli monia erilaisia ja erivärisiä noita toisen kohdan koruja :D Ehkä se on syy miksen ole lämmennyt niille nyt, kun siitä tulee vaan mieleen oma lapsuus...

    VastaaPoista