perjantai 19. kesäkuuta 2015

NEW SUMMER CLOTHES & 2ND HAND FINDS


Tässäpä esittelyä uusista kesäisistä ostoksistani. 2nd hand -jutut on löytöjä bloggaajien muotikirppikseltä Tampereelta. Kaikki nää ostokset on musta jotenkin hirmu ihania ja suurinta osaa oon ehtinyt jo aika paljon käyttääkin. Tällä kertaa muokkasin tän ostospostauksen kuvat vähän erilailla, jotta saisin laitettua paljon kuvia, ilman että tästä tulisi loputtoman pitkä postaus.

329

Tän laukun löysin siis bloggaajien muotikirppikseltä. Olin tätä katsellut jo viime syksynä Gina Tricotissa, mutta en silloin ostanut, kun olin sillä reissulla jo tuhlannut melkoisen summan rahaa. Tuolla näin tän ihan käyttämättömänä, lappu edelleen paikallaan ja sain tän 3:lla eurolla, mikä oli reilusti vähemmän kuin alkuperäinen hinta! Päätös olikin siis helppo. Toi on mukavan yksinkertainen laukku ja melko iso, eli sinne saa enemmänkin tavaraa mahtumaan.

328

Toinen kirppislöytö. Tässä laukussa ei ole hihnoja ollenkaan ja tää on edellistä pienempi. Tyhjänä toi on tosi litteä, mutta yllättävän paljon tavaraa sinne saa kuitenkin mahtumaan - puhelin, pieni rahapussi/kortit, huulirasva ja aurinkolasit sujahtaa tonne kätevästi. Toi pysyy näppärästi nepparilla kiinni ja sisällä on vielä pieni vetoketjutasku. Alunperin laukku on Piecesin. Maksoin tästä muistaakseni 4 euroa, mikä ei ole ollenkaan huono hinta tästä.

327

Oon mitä ilmeisemmin ostellut laukkuja viimeaikoina enemmänkin... Mutta tää on ostos jota oon etsinyt pitkään (ja muut laukut sain halvalla, heh), koska mulla ei oo kun valkoinen pieni olkalaukku ja ehdottomasti tarvitsin myös mustan. Tän löysin Glitteristä, hinta tais olla n. 20e. Kaksi taskua ja just sopivan pieni, kaikki tarpeellinen mahtuu, mutta mitään ylimääräistä kyllä ei. Hyvä laukku juhlissa ja baarireissuilla, kun ei oo tiellä tai liian iso vaikka roikkuisi päällä koko päivän/illan.

340

Noniin, viimeinen laukku hetkeen... Tän laukun bongasin puoleen hintaan H&M:n hyllystä ja hinnaksi jäi siis 20e. Mulla on jo viime keväänä ostettu samanlainen musta laukku ja koska tiesin miten hyvä ja tilava se on, ostin myös tämän. Tykkään laukun kultaisista yksityiskohdista ja tosta pinnasta. Oon nyt viimeaikoina innostunut jostain syystä tollaisesta käärmeennahkamateriaalista, vaikka yleensä en eläinkuvioista tykkääkkään. Tässä postauksessa onkin kolme eri tuotetta tollasta materiaalia.

323

Sitä käärmeennahkaa siis. Tai no ei aitoa kuitenkaan, mutta close enough. Nää kengät on H&M:n ja hintaa taisi olla jotain kympin ja kahden kympin väliltä, en ihan tarkalleen muista. Nää on ihanan näköiset, mutta toistaiseksi olleet vähällä käytöllä, kun aiheuttivat rakon. En oo aiemmin vastaavissa H&M:n tennareissa tarvinnut sukkia ja siks laitoin nämäkin jalkaan ilman sukkia ja rakkohan siitä seuras kun koko yön tanssi nämä kengät jalassa.

326

Nää kengät piti tosiaan ostaa kohta kuvissa näkyvää haalaria varten, niinkun aiemmin kerroin. Nää on yllättävän mukavat jalassa ja helpot kävellä, tykkän ihan hirmu paljon ja haluaisin käyttää näitä paljon enemmän, kuin mitä oon käyttänyt. Toi väri on jotenkin mielenkiintoinen, kun jossain valossa se näyttää ruskealta ja välillä taas haalea punainen. Itse korossa on taas puukuviota, mikä on musta jotenkin tosi kesäistä! Nämä kengät maksoivat n. 30e ja H&M:ltä löytyivät.

325

Tän ihanan takin löysin Cubuksen malliston viimeiset -rekistä ja nappasin mukaani. Se oli tosiaan ihan viimeinen tollainen siinä liikkeessä ja just mun kokoo, joten se oli siinä varmaan just mua varten. Lisäks olin etsiskellytkin vaaleeta nahkatakkia, oikeastaan valkoista, mutta tollainen vähän beige on ehkä kuitenkin kivempi kuin puhtaan valkoinen. Ja toi on erittäin lämmin ja ihana päällä. Takin hinta oli jotain 50 euron luokkaa, mikä on mun mielestä hyvästä takista ihan kohtuullinen hinta.

324

Päivää ennen päättäreitä löysin tosiaan tän ihanan haalarin Gina Tricotista ja tätä varten noi aiemmat korot piti ostaa. Ja tämähän mulla tosiaan oli päällä sitten lukiomme ylioppilasjuhlissa. Tossa on taskut (oh yes ♥) ja tosi leveät lahkeet. Ensin luulinkin tuota maksimekoksi. Tää näkyy (kenkien ja ton nahkatakin kanssa) mulla päällä asupostauksessa täällä!

322

Tämä paita on myös niitä muotikirppislöytöjä. Bongasin tämän ihanan Milla K:n rekistä (klikkaa nimeä ja pääset hänen blogiinsa) ja sovittamatta ostin, vaikka paita olikin mulle tavallista pienempää kokoa. Kotona kuitenkin kun ton päälleni puin, niin istu just niinkun pitääkin ja on tosi kivan näköinen. Ei ehkä maailman mukavin tai helpoin päällä, mutta kivan näköinen ainakin! Taisin maksaa tästä 2 euroa. Alunperin paita on H&M:n.

321

Ja viimeinen löytö on tämä ihana farkkuliivi! Tälläistä oon jo monta kesää katsellut kaupoissa uutena, mutta en ole ostanut, kun ei ole tarpeeksi halvalla löytynyt. Tuolta kyllä löytyi halvalla, taisi olla 3 euroa. Istuu mukavasti päällä ja taskutkin on riittävän isot, että mun puhelin mahtuu sinne juuri ja juuri (toisin kuin mun farkkutakin taskut...). Tätä tulee varmasti käytettyä paljon kesällä. En tiedä, mistä liivi alunperin on kotoisin, mutta siinä lukee perfect jeans. Tietääkö teistä joku?

Mikä näistä oli teidän suosikkinne? Onko joku muukin tehnyt löytöjä noilla bloggaajien muotikirppiksellä, mikä on ainakin Tampereella ja ymmärtääkseni myös Jyväskylässä ollut lähiaikoina?

Viettäkää ihana juhannus ♥

2 kommenttia:

  1. Moi, huomasin etta sulla on viela vahan alle 100 lukijaa (ja tosi kiva blogi), joten heitin sulle sen 11 kysymyksen haasteen: https://ilonams.wordpress.com/2015/06/20/11-kysymysta/

    VastaaPoista
  2. Oon tuon haasteen jo hetki sitte toteuttanut koko komeudessaan, mutta kiitos kuitenkin :)

    VastaaPoista