torstai 30. heinäkuuta 2015

CURRENTLY - JULY

Tämän kuun currently -postaus! Tässä kuussa oon tehnyt paljon töitä niin kaupan kassalla kuin lapsenvahtina kuin valokuvaten kuin blogin parissakin! Tässä kuussa innostuin myös videoiden kuvailusta ja edellisistä taisikin olla jo puoli vuotta aikaa... Oon ehtinyt myös pitää hauskaa (kävin ekaa kertaa ikinä Alkossa & se jos mikä oli pelottavaa hauskaa!) kavereiden kanssa ja viettää aikaa myös perheen kanssa enemmän kuin viime kuussa. Vaikee ajatella että pari kuukautta kesälomaa on jo mennyt ja ihan pian on taas paluu kouluun...

386


Tällä hetkellä...

olen innoissani: koulun alkamisesta (vaikken kylläkään kesän loppumisesta)

haluan: ruokaa, mulla on ihan hirveä nälkä!! Esimerkiks pizza maistuisi...

luen: ruotsia... kesäloma hupenee käsiin enkä saa ikinä tätä ruotsinkurssia suoritettua ennen koulun alkua

kuuntelen: saksankielistä musiikkia, juuri nyt soi Au Revoir / Mark Forster

toivon: lämpöisiä kelejä ja aurinkoisia valokuvaussessioita

suunnittelen: back to school -postauksia blogiini

Kertokaa kommenteissa, mitä teillä on viime aikoina ollut mielessä! Kenties jotain samoja juttuja mun kanssa? 

2 kommenttia:

  1. Heii, saisinkos matkia tätä sun postausta? Tietty ilmoittaisin sun blogin postauksessa, jos siis lupaa saan tehdä tän :-)

    http://more-than-we.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta kai, eikä tämä munkaan alkuperäinen idea oo... arvostan tuota että linkkaat mut sitten ! :) & arvostan myös sitä että kysyit ensin, etkä vain suoraan kopioinut (sillä minäkään en suoraan tätä kopioinut vaan olen tehnyt tästä omanlaiseni) :)

      Poista