sunnuntai 23. elokuuta 2015

FIRST DAY OF SCHOOL - OUTFIT

427

426

430

429

431

428

aurinkolasit Cubus | kaulakoru H&M | reppu H&M | paita Bik Bok | shortsit H&M | rannekorut Gina Tricot | kengät H&M

Tässä asussa mä pyörähdin koululla koulujen ekana päivänä viime viikolla. Halusin päästä käyttämään noita shortseja, koska ostin ne jo keväällä ja varmaan kerran olleet käytössä. Noi keinonahkashortsit oli kyllä sinänsä huono valinta juuri tuolle päivälle, koska oli niin mahdottoman kuuma keli!

Päällä myös uudet kengät; oon nyt innostunut tuollaisista teräväkärkisistä kengistä ja etsin noita matalia kenkiä koko kesän! Pari päivää ennen koulujen alkua bongasin tuon viimeisen parin H&M:n hyllyltä ja ne oli vielä mun kokoa! Samalla reissulla nappasin Bik Bokista tuon paidan. Mulla oli se jo aiemmin valkoisena ja kun se on musta niin kiva paita, päätin törsätä toiseenkin! Toi harmaa on paljon pehmeempi ja mukavempi päällä, joten sille tulee varmasti vielä enemmän käyttöä kuin sille valkoiselle.

Toi reppu oli just sopiva ekalle koulupäivälle, mut muuten se on kyllä koululaukuksi liian pieni, mikä vähän harmittaa, kun se on niin kiva. Tilatessani tota se vaikutti suuremmalta, mutta on toi ihan hyvä noinkin - ei vain riitä mulle koululaukuksi.

Mitä teillä oli ekana koulupäivänä päällä? Tykkäättekö laittautua ekana päivänä vähän enemmän?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti