tiistai 1. syyskuuta 2015

AUGUST FAVES

469

H&M:n laukku. Oi että, en pääse yli siitä, miten ihana ton laukun pinta on! Tykkään tosta  väristä ja sit tosta suomumaisesta kuviosta. Tykkään tästä laukusta kyllä muutenkin kovasti (ja siksi mulla onkin tämä tosiaan kahdessa eri värissä...). Tässä kuussa tämä on noussut suosikkeihin, koska tämä on ihanan tilava koululaukku; kaikki kirjat, penaalit, kalenteri, silmälasikotelo, juomapullo, eväät ja muu pieni tarpeellinen mahtuu tonne sujuvasti! Haittapuoli tuossa on se, kun sinne mahtuu paljon pakkaamaan niin se on äkkiä painavakin... Onneksi kuljen autolla kouluun, heh!

467

Koulujen alku. Toinen suosikki onkin koulujen alku! Odotin jo pitkään opiskeluarkeen palaamista ja vaikka paluu siihen onkin ollut kiireistäkin kiireisempää (valvon välillä öitä 4 asti, että saan kaiken tehtyä) niin oon silti iloinen tästä! Tykkään pitää itseni kiireisenä ja oon aina tykännyt koulusta. Erityisesti odotan abihuppareita, jotka meidän pitäisi saada parin viikon sisällä ja penkkareiden valmistelua!

468

Mäntän vpk:n 135-vuotis juhlat. Parhaat bileet vähään aikaan! Sai pukeutua parhaimpiinsa ja laittautua oikein viimeisen päälle. Viiden vuoden jälkeen kaivettiin taas esille noi ihanat Fordit (isompi vuodelta 1932 ja pienempi 1925). Käytiin museokierroksella uudessa taidemuseossa ja syötiin hyvin eikä tainnut janokaan olla... On ollut kunnia olla pieni osa tuota 135-vuotiasta historiaa!

Sanottakoon muuten, kuva ei ole mun ottama vaan lainasin kameraa kaverin tutulle, joka otti meistä juhlijoista ryhmäkuvan. Tässä kuvassa mä istun vasemman puoleisen paloauton takana, nuttura ja sinisen mekkoni kanssa mut tuosta erottaa!

466

Shortsit. En ole koskaan ollut oikein shortsien käyttäjä ja yleensä oon kerran kesässä saattanut kiskaista shortsit jalkaani julkiselle paikalle lähtiessäni. Tässä kuussa oon kuitenkin käyttänyt shortseja useamman kerran viikossa, joten ne on ansainneet paikkansa kuukauden suosikeissa. Itseasiassa tätä kirjoittaessakin mulla on jalassa noi siniset kangasshortsit!

2 kommenttia:

  1. Oi että, tuo laukku on aivan upea! Vois itsekki ostaa samantyypppisen... ;D

    http://laveillela.blogspot.fi/

    VastaaPoista