torstai 7. huhtikuuta 2016

SPRING MORNING ROUTINE

Mun aamut on nyt viimesten viikkojen aikana muuttuneet aikalailla, kun ei tarvitsekaan enää herätä aamuisin seitsemältä, pukea kiireessä ja painella kouluun ilman aamupalaa, kun ei muka ehtinyt syödä, joten ajattelin tulla päivittämään mun aamurutiineja! Mun lukio on nyt siis suoritettu eli oon tällä hetkellä ikään kuin kesälomalla. Töitä ei oo ihan vielä, joten mitään sen kummempia aikatauluja mulla ei tässä muutamaan viikkoon ole ollut. Tekemistä on kyllä siitä huolimatta riittänyt...

morning routine

En halua nukkua liian pitkään, koska sitten en saa enää mitään aikaiseksi, joten mulla on joka päivä kello herättämässä joko 8:lta tai 9:ltä. Tsekkaan puhelimeen illan, yön ja aamun aikana tulleet viestit ja sähköpostit, mutten jää selailemaan kaikkia someja lävitse.

Sitten nousen ylös ja petaan sängyn. Vaihdan yöpaidan jo illalla valmiiksi esille nostamiini treenikamppeisiin ja laitan hiukset kiinni. Tässä välissä käyn pesemässä hampaat ja sen jälkeen painelen joko ulos lenkille tai salille tai joinakin aamuina jopa teen molemmat. Musta tuntuu, että sellaiset päivät, jotka jo heti aamusta aloittaa hyvällä treenillä on aina hyviä päiviä.

kevät

Treenin jälkeen tuun kotiin ja suoraan suihkuun. Sitten päivän ohjelmasta riippuen laittaudun enemmän tai vähemmän, useimpina päivinä puen vain mukavat vaatteet päälle ja annan hiusten kuivua itsekseen. Tässä kohtaa mulla yleensä on jo niin karmea nälkä, että en jaksa edes alkaa laittamaan hiuksia mitenkään vaan suuntaan keittiöön.

Aamupalaksi oon nyt tykännyt tehdä ajan kanssa kunnon voileipiä, että nälkä lähtee. Aamupalan jälkeen rupean tekemään blogijuttuja tai lukemaan pääsykokeisiin ja sillä tavalla mun päivät just nyt lähtee käyntiin.

Mitäs teidän kevätaamuihin?

8 kommenttia:

  1. Kuulostaa täällä aikalailla samalta! Jos ei herää aikaisin, niin ei saa mitään aikaiseksi. Tosin mulla työt vähän sekoittaa tätä rytmiä! Ja voileivät pitää kyllä nälän tarpeeksi kauan pois :-D Kokonaisuudessaan kiva postaus!

    http://emmikristiinan.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin! Ja joo, ei saakaan. :D Kiitos paljon, Emmi! :)

      Poista
  2. Ihanan pirtsakka postaus! Se on kyllä niin totta, että aikaisin herääminen kyllä kannattaa :D


    ♥ Vilhelmiina Lyydia
    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Mun aamut alkaa usein melko samalla tavalla! Jos töissä on aamuvuoro niin se pistää nousemaan aikaisin, iltavuoron tai vapaapäivän kohdalla yritän silti heräillä just 8-9 maissa ja käydä salilla tai vaan aloittaa päivä aikaisemmin. :-) Nyt kun aamutkin kirkastuu niin päivä tuntuu aikaisin aloitettuna tosi pitkiltä!
    Tsemppiä lukemiseen!

    http://mypartofworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus ja pirteä tuo kukkakuva! :)

    VastaaPoista