torstai 5. toukokuuta 2016

VIIME AIKOINA OLEN OLLUT ONNELLINEN, KOSKA...

... pääsin töihin.
... sain itseasiassa ylimääräisiäkin töitä sijaisena.
... sain paljon synttärionnitteluja ihanilta ihmisiltä, kiitos niistä!
... ulkona on paistanut aurinko & on ollut välillä oikeasti lämmintäkin.
... jääkaapissa odottaa mummun leipoma porkkanakakku!

onnellinen

... ylioppilasjuhlat lähestyy (tämä toki aiheuttaa pientä stressiäkin)!
... oon päässyt lenkkeilemään aamuisin keväisen sateen raikastamassa ilmassa.
... vaihdoin eilen puhtaat lakanat.
... 365 kuvaa -haaste on vihdoin ohi! Oli se hauska haaste, mutta toisaalta työläskin.
... ostin itselleni kukkia!

syntymäpäivät

... mulla on kahdet uudet kengät.
... tänään juhlitaan mun synttäreitä!
... mun puhelimessa on panssarilasi, ja se on taas hajalla (eli puhelimen näyttö on edelleen tiputteluista huolimatta ehjä)!
... sunnuntaina päästään mummulle syömään äitienpäivälounasta!
... mun ympärillä on ihania ihmisiä!

positiivinen

Mitkä asiat teidät on viime aikoina tehneet onnellisiksi?

5 kommenttia:

  1. Ihana postaus Kiia! Pääsisimpä mäki pian töihin, en kyllä tajua miten on niin vaikea saada töitä, huh... :-D Kukat kyllä piristää kivasti, samoin puhtaat lakanat!

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla!! Joo, se kyllä tällain lukiolaisena on vaikeeta, kun ei oo minkään alan koulutusta... :/ Ja joo, niin piristää!! :) Kiitos kommentistasi!

      Poista
  2. Ihania onnellisuusjuttuja! :) Noista kaikista kannattaa ehdottomasti ollakin onnellinen!

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Paljon onnea uudesta työpaikasta ja samoin synttäreistä! Munkin pitäisi varmaan hommata tuollainen panssarilasi, sillä kun mä just puotin puhelimeni niin meni koko näyttö aivan tuusan nuuskaksi. Tulee kalliiksi korjata sitä itse näyttöä aina muutaman kuukauden välein.

    VastaaPoista