sunnuntai 18. syyskuuta 2016

FALL WISHLIST

fall wishlist


Kirjoittelimme keväällä wishlist -postausta Project Blog -porukalla ja tänään ajattelimme palata ei-suunnitellulta-mutta-valtavaksi-venyneeltä kesätauolta syksyisen wishlist -postauksen muodossa. Tämän tauon tiimoilta kuitenkin pohdittiin näitä meidän yhteistyöjuttuja ja todettiin, että postaillaan yhdessä neljän viikon välein. Ja osa ei ainakaan juuri nyt pysty/halua olla yhteisissä postauksissa mukana, mutta ainakin nyt vähän pienemmällä porukalla yritetään postailla yhdessä! Siispä näihin haaveisiin...

1 | Pitempiä kynähameita. Mulla itseasisassa on musta ja tumman harmaa vähän pitemmän mallinen kynähame, mutta ainakin vaaleanpunainen ja tumman sininen olisi vielä mukava lisä vaatekaappiin. Tykkään käyttää hameita ja yritän pitkittää tätä hamekautta käyttämällä vähän peittävämpiä hameita. Koska oon viimeaikoina käyttänyt niin paljon niitä kahta, jotka mulla on, niin uskon että useampaakin väriä tulisi käytettyä paljon!

2 | Farkkuhame. Päätin tässä loppukesästä haluta taas itselleni farkkuhameen. Se on sellainen perusvaate, jolle löytyisi varmasti monta eri asua. Mulla on joskus ollutkin sellainen farkkuhame, mutta siitä on niin kauan, ettei se sama hame kyllä millään mahtuisi enää päälle!

3 | Vaaleanpunainen takki. Oon jo monta kuukautta katsellut noita H&M vaaleanpunaisia takkeja, mutta en tiedä, osaisinko yhdistellä noita kovin monipuolisesti, joten siksi ainakin toistaiseksi ovat jääneet ostamatta. Oon tässä nyt vähän sen kannalla, että jos löydän hyvästä alennuksesta, niin voin ostaa, vaikkei sitten niin paljoa tulisi käytettyäkään...

4 | Musta nahkatakki. Musta nahkatakki on ainakin mulle yks tärkeimmistä vaatekaapin peruspilareista ja mulla kyllä sellainen onkin. Se vain on jo ainakin 3-4 vuotta vanha, eikä istu enää hirmuisen hyvin, joten päivitetylle versiolle olisi ehkä tarvetta!

5 | Harmaa pikkulaukku. Iskin silmäni Glitterin harmaaseen pikkulaukkuun, joka on saman tyylinen kuin tuo kuvan laukku, mutta ne kaikki myytiin loppuun, ennenkö ehdin omani ostaa! Nyt toivon, että niitä tulisi taas uudestaan kauppoihin tai jotain vastaavia, että saisin omani!

6 | Läppärikotelo. Kuten ostospostauksessa mainitsin, oon ostanut uuden läppärin koulua varten. Haluaisinkin nyt ostaa sille jonkun kivan kotelon, joka vähän suojelisi sitä, kun roudaan läppäriä laukussani kouluun ja muualle.

7 | Korttikotelo. Kevään ostospostauksessakin mainitsin, että tarvitsisin jonkin kotelon korteille, kun lähtee ulos pelkän pikkulaukun kanssa. Mulla on niin iso lompakko, ettei se mahdu pieneen laukkuun millään. Vielä en oo kivaa (ja sopivan hintaista) koteloa löytänyt, joten se jääköön tälle syksynkin listalle!

8 | Teräväkärkiset nilkkurit. Joo, mulla on kyllä kenkiä ja paritkin kivat syysnilkkurit, muttakun mulla ei oo just teräväkärkisiä, matalia, mustia nilkkureita. Ei siis ihan must-juttu, mutta jos kivat ja sopivat osuu kohdalle, niin tuskin maltan olla ostamattakaan!

9 | Rento neule. Ostin Cubukselta ihanan, harmaan neuleen ja se on ollut ahkerassa käytössä koko loppukesän / alkusyksyn. Toinenkin samantyylinen, vaikkapa eri värinen, olisi kiva, niin ei olisi sama paita päällä joka päivä...

10 | Urheiluvaatteita. Mä pyrin treenaamaan 6-9 kertaa viikossa ja se tarkoittaa myös sitä, että urheiluvaatteille on kyllä käyttöä. Tällä hetkellä niitä tuntuu olevan niin vähän, että ne on jatkuvasti kaikki pyykissä. Muutamat uudet urheilutrikoot ei siis olis ollenkaan huono ajatus!



Mitä teidän syksyn toivelistalla on?


16 kommenttia:

  1. Mielenkiintoinen postaus, en olekaan vielä tällaiseen aikaisemmin törmännyt :D Mä itse (tyylilleni uskollisena) rakastan yli kaiken kynähameita ja hankinnan alla olisikin ostaa uusi musta kynähame :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Noniin, ei muutakun kynähameita sitten shoppailemaan ;)

      Poista
  2. Voin sanoa, että ostaessasi korttikotelon elämä paranee ja paljon! mietin pitkään juurikin tuon MK:n korttikotelon ostoa, mutta nyt lähinnä mietin, miksen ostanut tätä aikasemmin... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaaha :D Täytyy sitten vissiin tosissaan alkaa etsimään niitä! Mä oon vaan vähän sitä mieltä, että kun se ei kuitenkaan oo ihan välttämättömyys, niin haluaisin jonkun vähän edullisemman kuin nuo MK:n korttikotelot on...

      Poista
  3. Mullakin olisi tarvetta läppärikotelolle, sillä kone kulkee aika usein mukana kouluun :) Uusi lukija täällä ♥

    E.K.S.
    https://eks-katariina.blogspot.fi/


    VastaaPoista
  4. Eikä, mäkin oon jo pitkään himoinnut H&M:n vaaleanpunaisia takkeja! Toistaiseksi oon koittanut pitää näppini kurissa.. Tosi kiva blogi ja todellakin jään lukijaksi! :)

    http://nykyajannuori.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Kivoja juttuja löytyi sun listalta! Tommonen korttikotelo ois kyllä tosi kätevä! :-)

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Ihania juttuja ♥ Mä ottaisin myös muutamat urheilupökät omaan varastoon mielellään :-D

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Joo, shoppailemaan tarttis lähteä siis :D

      Poista
  7. Löytyipäs paljon samoja juttuja! :) Pitänee itsekin toteuttaa tää, niin pysyy siinä samalla sitten itsekin paremmin kartalla mitä kaikkea sitä "tarvitseekaan" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä tässä hyvän ajatuksen sai niistä jutuista mitä nimenomaan "tarvitsee" :D

      Poista
  8. Mulla ei ole tällä hetkellä oikein mitään, ainoastaan uudet juoksukengät!

    VastaaPoista