perjantai 9. syyskuuta 2016

SCHOOL SUPPLIES + STATIONERY HAUL

school supplies haul

suomalainen kirjakauppa

Kävin hakemassa Suomalaisesta kirjakaupasta ison paketin näitä Stabilon kyniä! Paketissa on 25 väriä ja osa niistä oli sellaisia, mitä mulla ei oo aiemmin ollut. Mä tykkään hirmuisesti noista Stabilon tusseista ja oon jo monena syksynä ostanut paketillisen - tuntuu, että joka syksy aina vain isomman paketin!

tiger

Tigeristä löysin A5-kokoisia vaaleanpunaisia paperiarkkeja ja mä ajattelin, että noi on ihan täydelliset mun DIY-planneriin! Niille onkin ollut jo käyttöä ja kaikenlaisia pikkujuttuja on tullut laitettua sinne ylös. Hyvä ostos siis!

jamera

Kävin viemässä vanhoja lukiokirjoja Jameralle ja sainkin muutaman kympin niistä irti! Samalla reissulla ostin nämä kolme vihkoa. Vaikka iso osa mun koulutöistä tuleekin olemaan sähköisiä, mä tykkään silti tehdä muistiinpanoja, ajatuskarttoja ja muita ihan käsin, joten kannan aina yhtä vihkoa mukana koulussa!

post it note

Tigeristä nappasin paketin, jossa on nää kaikki kolme erilaista post it note -pinoa. Oon ostanut näitä samoja aiemminkin ja mun mielestä nää on niin hauskoja!

opiskelu

Teippirullakin lähti Tigeristä matkaan, kun mulla ei ollut mitään muita kuin washiteippejä! Pienen plussan muotoisen leimasimen ostin Kirja-Kärkkäiseltä.

hp tietokone

hp

Ja kaikkein isoin ostos on tässä! Koska tosiaan kouluhommia pitää tehdä sähköisesti ja koulussa on kannettava omaa konetta mukana, mun oli vähän niinkuin pakko ostaa uusi läppäri. Olihan mulla ihan ok kone jo etukäteen, mutta siinä akunkesto on melko surkea ja se ylikuumenee helposti - saattaa siis sammua ihan koska vaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti