maanantai 13. maaliskuuta 2017

SPRING WISHLIST

Spring wishlist
Kuvaa klikkaamalla pääsee sivustolle josta löytää linkit alkuperäisiin kuviin ja tuotteisiin.
By clicking the photo you get to a website that shows you the links to the original photos and products.

Joka vuodenajan alussahan on hyvä kasata pientä toivelistaa? Niin mulla ainakin on tapana ollut täällä blogissa tehdä ja nyt olisi vuoro taas uuden kevään toivelistan! Kevääseen liittyy tietysti vaaleammat sävyt ja kuten jo talven toivelistassa mainitsin, vaaleanpunaiset sävyt iskee muhun just nyt!

1 | Mesh-rannekkeinen kello. Meille töihin tuli näitä uusia kelloja ja mä niin haluan ainakin yhden! En vain osaa päättää, pitäisikö ottaa kultainen vai ruusukultainen. Suurin osa mun koruista on kultaa tai kullan värisiä, mutta viime aikoina oon alkanut vähän innostua myös sellaisesta vaaleammasta ruusukullasta. Joku ruusukultainen kello täytyisi myös hankkia, koska niitä korujakin on. En tiedä pitäisikö hankkia nämä molemmat vai vain toinen... Mitä mieltä sä oot?

2 | Farkkuhame. Tämän mainitsin jo syksyn toivelistassa, mutta täydellistä yksilöä ei ole vielä löytynyt. Nyt kuitenkin kevät ja kesä alkaa olla lähempänä ja tuollaiselle hameelle tulisi enemmän käyttöäkin, joten olisi kiva löytää sopiva!

3 | Vaaleanpunaiset tennarit. Oon ehkä vähän ihastunut näihin vadelmanvärisiin tennareihin! Joka kesälle tulee hankittua ainakin yhdet uudet tennarit ja ehkä tänä kesänä ne on sitten vaaleanpunaiset...

4 | Ripsipidennykset. Mä niiiin kaipaan ripsienpidennyksiä! Mun omat ripset on niin lyhyet ja vaaleat, että käytännössä näyttää siltä kuin ei olisi ripsiä lainkaan. Oon paljon itsevarmempi ja näytän paremmalta ripsienpidennysten kanssa, mutta niiden ylläpitäminen on vain niin kallista. Vähän kuitenkin houkuttelisi!

5 | Vaaleanpunainen pikkulaukku. Kuvan Chloé -laukku on toki ihana, mutta ei ihan istu mun opiskelijabudjettiin. Joku vastaava, yksinkertainen, mutta vähän edullisempi vaaleanpunainen pikkulaukku olisi kuitenkin ihana!

6Pitkä takki. Mulla on tällainen ihana, valkoinen pitkä takki (asupostaus täällä), mutta se ei varsinaisesti ole enää valkoinen. Oon yrittänyt kaikkeni saada sitä puhtaaksi, mutta mikään ei tunnu auttavan. Toivonkin nyt löytäväni hyvästä alennuksesta viime kauden talvitakin, ehkä harmaana eikä valkoisena tällä kertaa. Olisi sitten ensi talveksi kiva takki valmiina!

7 | Valkoinen pörrötakki. Mainitsin tämän jo talven toivelistassa, mutta sopivaa tällaistakaan en ole löytänyt. Ehkä tämänkin voisi löytää ensi talvea varten kevään alennusmyynneistä!

8 | Metallinen choker. Mä oon innostunut tästä choker -trendistä ja multa löytyykin jo useampi, mutta nyt haluaisin jonkun siron, metallisen chokerin nahkaisten ja samettisten lisäksi. Tuntuu vain, että hopeisia on helppo löytää, mutta haluaisin kullan värisen!

It's good to put together a wishlist in the beginning of every season, right? That's what I've been doing in this blog and now it is time for another spring wishlist! Light colors are obvious for spring and as I mentioned already in my winter wishlist, light pink hues are my current favorites!

1 | A watch with a mesh-wristband. We got these new watches at my workplace and I want at least one! I just cannot decide whether I want the gold or the rose gold one. Most of my jewelry is gold or gold colored, but lately I've been into a light rose gold color as well. I probably should get a rose gold watch since I have some rose gold jewelry. I don't know whether I should get both of these or just the other one... What do you think?

2 | A denim skirt. This is something I already mentioned in my fall wishlist, but I just haven't found the perfect one. Now that spring and summer are getting closer it would be great to find one since I'd be wearing it a lot.

3 | Light pink sneakers. I might have a small crush on these raspberry-colored ones! I just get at least one pair of new sneakers for each summer and this year they might be light pink...

4 | Eyelash extensions. I miss eyelash extensions soooo much! My own lashes are so short and light that it pretty much looks like I have no lashes at all. I'm much more confident and look a lot better with the extensions, but they're just so expensive to maintain. I still really want them!

5 | A light pink cross-body bag. The Chloé bag in the photo sure is adorable, but it doesn't quite fit in my student budget. But something similar, simple, but a bit more affordable light pink small bag would be nice!

6 | A long coat. I have a really cute, white, long coat (an outfit post here), but it isn't that white anymore. I've tried my everything to get it clean again, but nothing seems to work. Now I'm just hoping to find a last season's winter coat from a good sale, maybe in a gray color instead of white this time. Then I'd have a great coat ready for next winter!

7 | A white fuzzy jacket. I mentioned this already in my winter wishlist, but haven't found the one yet. Hopefully I'm able to find this as well in a good sale to have it for the next winter!

8 | A metal choker. I'm really into this choker trend and I already have a few of them. Now I'd want to have a delicate, metal choker in addition to my leather and velvet ones. I just feel like it is easy to find silver ones, but I really would want a gold colored one!

Mitä juttuja sun kevään toivelistalla on?

Which things you have on your spring wishlist?

6 kommenttia:

  1. Ihania asioita tässä toivelistassa. Iteki tahtoisin metallisen chokerin ja oikeastaan melkeenpä mitä vaan vaaleanpunaisia vaatteita ja asusteita :D Vois itekin tehdä tällaisen listan.

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mä hankin just ripsienpidennykset ja oon nyt jo ihan rakastunut näihin! Onhan se kallista, mutta kaipa me työssäkäyvät opiskelijat voidaan vähän hemmotella itseämme tämmösillä jutuilla..? ;-D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Mä en edes uskalla ajatella mitä kaikkea mä tarttisin kevääseen, jotenkin vain olen lykännyt ajatusta siitä että kevät on oikeasti täällä ja pikkuhiljaa alkaa tulemaan talvitakissa kuuma! Farkkuhame on täälläkin ollut etsinnässä jo jonkin aikaa, mutta harmi ettei sellaista oikeaa kivaa mallia ole tullut vastaan. Pääasiassa kiertelen kirppiksiä ja siellä jos löytää jonkin aivan ihanan on usein väärää kokoa :/ Toivottavasti löytäisit mieleisesi pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas oon niin innoissani tästä keväästä ja siitä, että kohta saa taas hetkeksi unohtaa ne talvitakit ihan kokonaan :D Toivotaan niin että molemmat löydettäisiin :)

      Poista