lauantai 13. toukokuuta 2017

HOME DECOR WISHLIST FOR THE SUMMER




Photos / Kuvat: white and gold candle holder here | black pillow here | pink pillow here | blanket here | white candle holders here | black and white bedding here | rug here | pink vase here | clear vase here | round boxes here

Me ollaan mun kämppäkaverin kanssa viime aikoina vähän puhuttu, pitäisikö meidän etsiä joku isompi asunto, esimerkiksi kolmio tämän meidän nykyisen kaksion tilalle. Uuden asunnon ajattelu saa luonnollisesti sisustusinnonkin heräämään, eikö meille kaikille käy aina näin? Esprit ottikin muhun sopivasti yhteyttä ja vinkkasi tsekkaamaan heidän nettisivunsa inspiraatioksi. Haluan tänään jakaa tätä inspiraatiota teidänkin kanssa!

Vaatteissa oonkin puhunut teille vaaleanpunaisista jutuista jo aiemmin, mutta nyt mulla on alkanut tulla hinku saada vähän vaaleanpunaista ja ehkä muitakin värejä, kuin vain valkoista, mustaa ja harmaata, sisustukseenkin!

Ihastuin noihin tyynyihin Espritin sivuilla ja erityisesti toi tummempi on musta hirmu kaunis. Näin kevääseen ja kesään kuitenkin toisaalta vaaleampi olisi sopivampi ja tätä printtiä oli myös vaaleansinisenä, limenvärisenä, beigenä ja harmaana. Voin vaan kuvitella miten hyvältä esimerkiksi vaaleanpunaisen ja harmaan tai vaaleanpunaisen ja limen yhdistelmä näyttäisi!

Myös nuo kauniit kynttilänjalat sekä kynttilälyhdyt on Espritin. Rakastan geometrisiä ja graafisia juttuja koruissa ja sisustuksessa ja musta noi valkoiset kynttilänjalat olis ihanat! Myös kullan väri on sellainen juttu, joka iskee muhun sekä koruissa, että sisustuksessa, joten halusin näyttää myös nuo kynttilälyhdyt teille!

IKEAsta oon jo hetken haaveillut noista pyöreistä laatikoista, ne on kyllä lahjarasioiksi tarkoitettu, mutta mä haluaisin ne ihan vaan säilytyslaatikoiksi itselleni, koska ne on niin kauniit! Kun hain tätä kuvaa, löysin myös tuon ihanan keltaisen maton IKEAn sivuilta. En oo koskaan aiemmin juuri ollut keltaisen ystävä, mutta tänä keväänä sekin on alkanut pienesti kiinnostaa.

Oon myös etsinyt jotain kivaa, isohkoa maljakkoa tulppaaneja varten. Mulla on vain yksi maljakko ja se on niin kapea, että kunnon tulppaanikimppu ei siihen mahdu.

Lately, me and my roommate have been talking about us maybe getting a bigger apartment, for example a three-room apartment instead of the two-room apartment we currently have. Thinking about a new apartment I naturally have been getting really into decorating my room and the possible new apartment, doesn't this happen to all of us? Esprit actually contacted me just at the right time and told me to go find some inspiration from their website. Today I want to share this inspiration with you too!

In clothing I've already talked about light pink things earlier, but now I've been wanting to get some pink things and possibly also other colors, than just grey, white and black, for my home too!

I fell in love with those pillows on Esprit's website and especially the darker one is really beautiful. For the spring and summer the lighter one might however be a better choice. They also had this print in light blue, lime green, beige and grey. I can only imagine how good for example the combination of the pink and gray or the pink and lime would look!

Also those beautiful candle holders are from Esprit. I love geometric and graphic things when it comes to decor or jewelry and I think that those white ones would be really cute! Another thing that I like both in decor and in jewelry is the color gold, which is why I also wanted to show the other candle holders to you!

From IKEA I've been wanting those round boxes already for a while. They're meant to be gift boxes, but I'd just use them as storage boxes for myself, since they are so pretty! While I was looking for this picture, I also found this yellow rug from IKEA's website. I've never really liked yellow, but during this spring I've kinda been interested in it too.

I've also been on the hunt for a cute, quite big vase for tulips. I only have one vase and it is so narrow that a great bouquet of  tulips won't fit in it.

Onko muihin iskenyt sisustusinto kesän lähestyessä?

Has anyone else gotten really into home decor as the summer is coming?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti