torstai 20. heinäkuuta 2017

TO DO LISTA - HEINÄKUU

Ollaan jo pikkuisen yli heinäkuun puolen välin, mutta mun to do listalla olisi vielä muutama juttu, jotka pitäisi tämän loppukuun aikana saada aikaiseksi. Tänään aion siis jakaa mun heinäkuun to do listan teidänkin kanssa!

to do lista

Palaa blogitauolta! Tämän tein jo maanantaina, mutta halusin mainita vielä tässä to do listallakin. Tämä on nimittäin teettänyt jonkin verran työtä tässä kuussa. Esimerkkinä, käänsin kaikki tagit englannista suomen kielelle ja jouduin siis käymään läpi yksitellen jokaisen postauksen, joita on yli 500. Tässä on siis riittänyt hommaa, mutta se on nyt hoidettu!

Työharjoittelun loppusuora. Mulla on enää alle 40 työtuntia jäljellä työharjottelua, eli ei käytännössä juuri mitään! Viimestään elokuun alussa tulee tämä siis täyteen! Työtuntien lisäksi mun pitää tosin vielä kirjoitella viikottaisia päiväkirjoja siitä, mitä teen töissä ja lopuksi vielä isompi raportti koko harjoittelusta. Oon jo aloittanut tuon ison raportin kirjoittamalla muutamat otsikot ja sisällysluetteloa, mutta nyt pitäisi kyllä ryhdistäytyä sen suhteen ja saada se valmiiksi.

Bullet journalin vaihtaminen. Mun nykyisessä bullet journalissa on enää muutama kymmenen sivua jäljellä ja laskeskelin, että se riittää nyt vielä tähän heinäkuun loppuun, mutta elokuusta pitäisi sitten siirtyä uuteen. Sitä ennen pitää kuitenkin siirtää muutamia juttuja nykyisestä bujosta uuteen. Kirjoittelin aiheesta enemmänkin Bujo & Moressa!

kesän to do lista

Poikaystävän perheen tapaaminen. En voi uskoa, että me täällä jo puhutaan meidän ensimmäisestä vuosipäivästä ja mietitään, mitä tehdään silloin, mutta mä en ole vieläkään tavannut toisen perhettä. Hankalaahan se on, kun mä olen usein viikonloput töissä ainakin osittain ja nyt kesän aikanakin muutama vapaa viikonloppu on mennyt mun porukoilla synttäreitä ja rippijuhlia juhliessa. Tällä hetkellä suunnitelmana olis heinäkuun viimeinen viikonloppu kuitenkin tähän tai ihan viimeistään sitten elokuussa, kun mulla on kesäloma.

Kampaajalla käynti. Mun hiukset on päässeet vähän kasvamaan yli mallistaan, joten pitäisi varata aikaa kampaajalle. Odotan nyt kuitenkin vielä hetken, että otsatukka kasvaa vähän, niin saa senkin leikattua sitten samalla kertaa! Se kuitenkin kasvaa ja täytyy leikkuuttaa pian, niin mielummin sitten kaikki kerralla.

Uudet ripset. Kävin toukokuussa ottamassa volyymiripset ja en ole vieläkään käynyt huollattamassa näitä. Jep, on aika järkyttävän näköiset. Ihan kohta on sitten taas uudet, nimittäin mulla on onneksi tälle päivälle varattuna aika ripsihuoltoon!

Instagram. Mulla oli viime kuussa vähän probleemia puhelimen kanssa, se oli pari kertaa huollossa ja lopulta siinä kunnossa että mun oli pakko ostaa uusi puhelin. Puhelinten kanssa säätäessä ei tullut juuri päiviteltyä Instagramia, joten oon ottanut tässä kuussa oikein asiakseni olla aktiivinen sillä saralla!

Mitä sun heinäkuun to do listalla on ollut tai on vielä tekemättä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti