lauantai 28. lokakuuta 2017

JUURI NYT - LOKAKUU

Syyskuussa multa jäi juuri nyt -postaus kokonaan väliin, mutta nyt lokakuussa palaillaan taas tähän tuttuun postaukseen. Lokakuu on pitänyt sisällään paljon muuttojuttuja, eikä niiltä olla tällä blogin puolellakaan vältytty. Lisäksi lokakuussa oon alkanut pikkuhiljaa intoilla joulun jutuista ja leivoin jo vuoden ensimmäiset joulutortutkin!

lokakuu

Tällä hetkellä...


olen innoissani: marraskuun bullet journal -sivuista, joita oon alkanut tällä viikolla valmistella!


haluan: ostaa sohvan! Mulla ei sellaista vielä olohuoneessa ole, enkä malttaisi odottaa että pääsee sohvalle löhöilemään ja leffoja katsomaan.


luen: lähinnä kouluun liittyviä powerpointteja ja pdffiä...


kuuntelen: aika paljon Apulantaa! Se soi mulla aina salilla ja nyt oon taas päässyt hyvään salirytmiin ja Apulantaa tulee kuunneltua paljon!


toivon: että löytäisin jostain kivoja kattolamppuja tänne meille. Tällä hetkellä kattolamppu löytyy vain makuuhuoneesta.


katson: telkkaria! Kerroin 12x parasta uudessa kodissa -postauksessa miksi en oo voinut katsoa telkkaria vanhassa kodissa, mutta nyt oon ihan innoissani katsonut vaan telkkaria. Yksi ihan mun lempparisarja on Master Chef Australia, onko siellä muita, jotka tykkää siitä?


suunnittelen: joulukortteja, jotka aion askarrella ja lähettää läheisille joulun alla!


Kertokaa kommenteissa, mitä teillä on viime aikoina ollut mielessä! Kenties jotain samoja juttuja mun kanssa? 

6 kommenttia:

  1. Mäkin oon ihan koukussa Master Chef Australiaan haha :D

    VastaaPoista
  2. Masterchef Australia on aivan parasta! :D Se on jotenkin vaan niin... Vilpittömän hyväntuulinen ja reilu sarja? Tai emmätiiä, mulle tulee niin hyvä fiilis kun kaikki tukevat ja tsemppaavat toisiaan sijoista riippumatta, toisin kuin draamalla pyörivässä jenkkiversiossa ;)

    Ja hei, täällä on toinen sohvaa metsästävä! Meidän sohva on pari vuotta nuorempi kuin minä itse ja vetelee nyt jo viimeisiään :D Ei olla vielä löydetty sitä oikeaa ja ai että miten vaikeaa koko prosessi voikaan olla, äh! Tsemppiä etsintöihin sinnekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä - hyväntuulinen nimenomaan!! :)

      Toivottavasti sohva löytyy pian!

      Poista
  3. Hei kiva postaus! Saako matkia idean :)? annan tietysti sulle ideasta kuuluvan kunnian ;) ihanaa lokakuun loppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Lainaa ihmeessä ideaa :)
      Ihanaa lokakuun loppua sullekin!

      Poista