torstai 1. helmikuuta 2018

TAMMIKUUN SUOSIKIT

hapsukorvakorut

Hapsukorvikset. Oon haaveillut juuri näistä hapsukorviksista jo pitkään ja nyt vihdoin annoin periksi. Sain joululahjaksi lahjakortin H&M:lle, jolla lunastin nämä ihanat korvikset tummanpunaisina ja vaaleanharmaina. Varsinkin noi punaiset on olleet jo kovalla käytöllä - niin arjessa kuin juhlassakin!

ruutuhousut

Ruutuhousut. Joulukuun lopulla päätin että mä tarvitsen ruutuhousut ja tammikuun alussa löysin itseasiassa kahdetkin. Koko tammikuun mulla on ollut nää molemmat jalassa useamman kerran viikossa. Toisissa noista on punaisia raitoja, joten oon yhdistänyt ne lähes joka kerta noihin tummanpunaisiin korviksiin, joista juuri puhuin!

ur penn rannekello

Ivy N Rox -rannekello. Syksyllä meille tuli töihin Ur&Pennille uusi kellomerkki Ivy N Rox ja oon siitä asti haaveillut tästä ihanasta rannekellosta. Tammikuussa tämä tuli alennukseen ja nappasin sen heti alkukuussa itselleni. Yksi koko kuukauden parhaista ostoksista!

ur penn

Kultaussormus. Joulukuussa taas töissä oli tarjouksessa tämä sormus, joka mun oli pakko napata itselleni. Toi on jotenkin niin kaunis ja kaikessa yksinkertaisuudessaan sopii asuun kuin asuun, joten toi on ollut käytössä lähes joka päivä tammikuussa!

sisustus

Lipastot. Mulla oli jo ennestään kaksi näitä lipastoja ja muutossa ne jäi olohuoneeseen tv-tasoksi. Tarkoitus oli ostaa oikea tv-taso ja siirtää lipastot makuuhuoneeseen, mutta koska jo edellisessä kodissa tv oli mulla niiden lipastojen päällä ja oon tottunut siihen, että tv on niin korkealla, ostinkin sitten vain uudet lipastot makuuhuoneeseen. Nyt on ainakin reilusti säilytystilaa!

tammikuun suosikit

Ylisuuri huppari. Löysin NewYorkerista ihan superpehmeän, ylisuuren hupparin joka on ollut mulla päällä kokolailla joka päivä kotona ollessa siitä asti. Tätä kirjoittaessakin se on mulla päällä! Rakastan sitä miten pitkät hihat siinä on ja että saan kädet sinne piiloon. Ja se on niin lämmin!

kuukauden suosikit

Varsi-imuri. Olin kyllästynyt johdolliseen, isoon imuriin, jonka kanssa taistelin joka viikko. Rakastan siistiä kotia ja halusin imuroida useammin, mutta ei sitä vanhaa imuria jaksanut kaivaa esille kovin usein. Päätin siis panostaa kunnolliseen varsi-imuriin, joka on kyllä ollut ihan pelastus! Nyt jos leivänmurut keittiön lattialla häiritsee tai makuuhuoneen lattialla on hiuksia, nappaan ton vaan käteen ja kohta on taas puhdasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti