torstai 10. toukokuuta 2018

UUDET LEMPPARIVÄLINEET BUJOILUUN

Siirsin toisesta blogistani tähän blogiin kaikki postaukset ja niiden joukossa oli 2 postausta, joissa puhuin mun suosikeista bujoiluun liittyen. Mun lempparivälineet bujoiluun -postauksessa lupasin myöhemmin jakaa mun uusimpia suosikkeja ja tänään on sen aika! Aina, kun löytää uusia tekniikoita ja välineitä bujoiluun, syntyy uusia suosikkeja ja nyt kerron niistä parhaimmat teille.

bullet journal blogi

Ruskea paperi. Oon käyttänyt paperipussien palasia sekä lahjapaperin palasia, mutta viime aikoina oon innostunut koristelemaan bullet journalin sivuja ruskealla paperilla. Tykkään hirveesti käyttää tota juuri tuollain revityillä reunoilla otsikon takana ja erityisesti vielä kirjoittaa valkoisella kynällä siihen!

dymo

bullet journal välineet

Dymo. Mainitsin dymon jo huhtikuun suosikeissa, mutta pakko mainita se vielä tässä uudelleen! Dymo on siis laite, jolla painetaan mustaan paksuun ns. teippiin kirjaimia ja numeroita. Tässä on takana tosiaan tarra ja tulostuneet tekstit on helppo kiinnittää bujoon.

bullet journal suosikit

Project life -kortit. Mulla ei ole koskaan ollut näitä kortteja, mutta sain ihanalta Heidiltä jokin aikaa sitten kunnon kasan erilaisia bujoilu- ja askarteluvälineitä ja nämä kortit on yksiä niistä! Oon tykännyt ihan hirmuisesti liimailla näitä bujoon, koska tällaisilla saa helposti ison osan sivusta koristeltua!

washiteippi

Washiteippi. Tässä ei sinänsä ole mitään uutta -  washit on olleet mun lempparijuttuja jo kauan ennen kuin aloitin bujoilun! Halusin tässä postauksessa kuitenkin näyttää muutamia mun tän hetkisiä suosikkiwasheja jatkuvasti kasvavasta kokoelmastani. Nämäkin kaikki on itseasiassa Heidiltä saatuja. Mun ehdoton suosikki on tuo valkopohjainen, jossa on vihreitä kasveja sekä tietysti kaikki nuo kullan väriset!

crayola supertips

Crayola SuperTips. Olin jo jonkin aikaa katsellut kateellisena ulkomaalaisten bujoilijoiden videoita ja heidän ihanan värisiä Crayolan tusseja. Roosan innoittamana uskaltauduin vihdoin tilaamaan näitä itsellenikin Ebaysta ja kynät tulivat itseasiassa yllättävän nopeasti perille! Jouduin tilaamaan ne Yhdysvalloista ja postikulut maksoi enemmän kuin itse kynät, mutta on kyllä olleet joka euron arvoiset! Tykkään näistä ihan hirmuisesti ja kuvassa näkyvät kolme väriä on mun ehdottomat suosikit kaikista sadasta!

valkoinen geelikynä

Valkoinen geelikynä. Tein alkuvuodesta pientä tutkimusta sen suhteen, mikä valkoinen geelikynä kannattaisi hankkia. Ostin kokeiluun kolme erilaista ja niistä nämä kaksi on osoittautuneet tosi hyviksi! Toinen näistä on Sakuran Gelly Roll -kynä ja toinen Pentelin Hybrid Gel Grip. Suositus molemmille!

Mikä on sun lemppariväline bujoilussa?

Lue myös 5 suosikkia x5 bullet journal aiheisista suosikeistani!

2 kommenttia:

  1. Mä kans innostuin bujoilusta, ja hankin kaikki välineetkin. Sitten mä unohdin koko asian, ja tuolla komeron perällä ne kaikki ihanat washiteipit, vihko ja muut tilpehöörit ovat yhä. Voiskohan niille keksiä jotain muuta käyttöä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei :D Mutta eiköhän niille joku käyttötarkoitus löydy. Mä itse käytän näitä postauksen välineitä ja monia muita bujoiluunkin käyttämiäni tarvikkeita myös esimerkiksi lahjojen paketointiin ja korttien askarteluun :)

      Poista