keskiviikko 16. toukokuuta 2018

UUSIA JUTTUJA KESÄISEEN KOTIIN

Maaliskuun lopulla esittelin mun ostoksia, joita olin hankkinut kevääksi kotiin. Nyt parin kuukauden aikana on tullut hankittua muutama uusi juttu jo niiden lisäksi ja haluan esitellä ne tänään! Koti on mulle tärkeä paikka ja vietän kotona paljon aikaa, koska työskentelenkin osin kotoa käsin. Ja koska oon kunnon kotoilija, myönnetään. Siksi aina silloin tällöin on kiva hankkia jotain uutta kotiin.

koti

Viltti. Tämäkin löytyi Hemtexiltä. Viltti oli itseasiassa tarjouksessa kympillä ja koska oon etsinyt uuta harmaata vilttiä ja tämä oli vieläpä hirmu pehmeä, oli se pakko napata mukaan. Mulla oli ennestään jo harmaa viltti, mutta pikkuveli on ominut sen täysin, joten päätin hankkia itselleni uuden! Oon varma, että tälle tulee käyttöä viileämpinä kesäpäivinä ja viimeistään syksyllä!

marimekko

Marimekon kulhot. Mulla oli jo ennenstäänkin nämä kulhot, mutta niille kävi pieni äksidentti. Tiskasin ja olin juuri huuhtelemassa jotain alle euron Ikean lasia, mutta se lipesi mun käsistä ja osui näihin kulhoihin. Kulhot meni molemmat rikki, mutta lasi säilyi ehjänä. Niin mun tuuria! Tosin nyt myöhemmin onnistuin myös tiskatessa rikkomaan sen lasinkin. Joten ehkä se sai ansaitsemansa mukaan. Pääasia on, että nyt mulla on uudet, ihanat ja ennen kaikkea ehjät kulhot taas!

suomalaista designia

Marimekon mukit. Sain synttärilahjaksi mun ihanalta mummulta nämä mukit mun lempparikuosilla Marimekolta. Edellisen kuvan kulhoissa näkyvä ruutukuosi on mun toinen lemppari, mutta tämä pallokuosi on vaan jotenkin niin hauska ja mun tyylinen! Näistä tulee mun lemppariteemukit!

Keittiöliina. Myös kuvissa näkyvä kaunis keittiöliina on uusi! Mulla on aina keittiössä roikkumassa liina käsien kuivausta varten ja lisäksi jatkuvasti käytössä pari liinaa astioiden kuivaamiseen tiskatessa. Tarvitsen näitä siis jatkuvasti, joten nappasin tämän kauniin yksilön mukaan Hemtexistä samalla, kun olin vilttiostoksilla!

to do lista

Maljakko. Tämä hauska maljakko tarttui mulle mukaan DomDomista. Oon jo jonkin aikaa katsellut tätä eri kauppojen ja toimistojen ikkunoilla ja miettinyt, että olis hirmu kiva omaankin kotiin tuollainen!

sisustus ostoksia

Patalappu. En voinut vastustaa tätä tarjouksessa ollutta Marimekon patalappua. Mulla on ennestäänkin mustavalkoinen patalappu (itseasiassa Finlaysonin sellainen pilkullinen), mutta se on jo suht likainen, joten ajattelin, ettei toinenkaan olisi pahitteeksi. Aion kyllä yrittää myös pestä sitä vanhaa, mutta en oo koskaan pessyt patalappua enkä tiedä miten siinä käy. Ompahan uusi varmuuden vuoksi!

sisustusblogi

Betoninen tarjotin. Tämän löysin äitienpäivälahjaa etsiessä Finnmarista. Musta tuntuu että aina, kun etsii lahjaa jollekin toiselle, löytää vain itselleen juttuja. Tosin löysin sieltä myös sen lahjan, mitä etsin! Tämä tarjotin oli vain hirmu kaunis ja mun kotiin sopiva, koska multa löytyy esimerkiksi myös betonisia kynttilänjalkoja sekä kukkapurkki. Ajattelin käyttää tätä kynttilöiden alustana ja mietin myös, että tähän saisi varmasti hirmu kauniisti muutamia koruja tai kello esille!

Ootko sä löytänyt viime aikoina mitään pientä, uutta ja ihanaa omaan kotiisi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti