tiistai 19. toukokuuta 2015

HOW TO FOLLOW THIS BLOG / ME

274

Sivupalkkiin ja jo aiemmin tuonne yläpalkkiin eli navbariin on ilmestynyt uusia linkkejä, ja ajattelin tässä vielä avata vähän, että mistäs kaikkialta mua & blogia voikaan seurata! Navbarista löytyy linkit muutamiin tärkeimpiin juttuihin, eli blogin etusivulle, about me -sivulle (jossa kerron enemmän itsestäni - käy ihmeessä lukemassa, jos et ole jo käynyt!), mun valokuvaus"portfolioon", Instagramiin ja sivulle, jossa listattuna blogit, joiden kanssa teen yhteistyötä. Lisäksi linkit, joiden kautta voit alkaa seurata blogia bloggerissa ja/tai bloglovinissa.

Liikun sosiaalisessa mediassa yleensä nimellä kiiainnanmaa, joten sitä hakemalla mut löytää. Joillakin sivustoilla pyörin myös nimimerkillä kiiainna.

Sivupalkista löytyy linkit kaikkialle, mistä mut ja/tai mun blogin löydätte. (Myös tässä postauksessa isolla kirjoitettuja tekstejä klikkaamalla löydät itsesi kyseisiin sivustoihin/seuraamisvaihtoehtoihin.)

BLOGGER. Jos tykkäät seurata blogeja ihan perinteisesti tällä bloggerilla, niin se onnistuu. Klikkaa sivupalkista tai tästä postauksesta sanaa blogger ja löydät itsesi sivulta, josta voit valita, haluatko lukea blogiani julkisesti vai yksityisenä ja sitten voit klikata lue-nappia! Uudet postaukseni päivittyvät sitten bloggerin lukulistallesi automaattisesti.

BLOGLOVIN'. Jos keräät suosikkiblogisi lukulistalle bloglovin'iin, niin myös mun blogin löydät sieltä. Klikkaa vain sivupalkista tai tästä postauksesta sanaa bloglovin' ja pääset mun blogin bloglovin'-sivulle. Sieltä löydät seuraa-napin ja voit ryhtyä seuraamaan blogiani!

BLOGKEEN. Blogkeen on mulle aika uusi tuttavuus, mutta mun blogia voit seurailla myös sieltä käsin. Sitä kautta ei mun blogia taida ainakaan vielä kukaan seurailla, mutta mahdollisuudet siihen on tarjottu. Klikkaa sivupalkista, navbarista tai tästä postauksesta sanaa blogkeen ja pääset mun blogin blogkeen -sivuille ja löydät klikattavaksesi tilaa-napin.

BLOGIPOLKU. Blogipolku on toinen uusi tuttavuus mulle. Sitä on ruvettu mainostamaan aikaisemmin poistuneen blogilistan korvaajaksi, joten listasin mun blogin sinne myös. Klikkaa tän postauksen linkkiä tai sivupalkin linkkiä ja klikkaile itsesi tilaajaksi blogipolussa.

BLOGIT. Tämä on kaikkein tuorein sivusto, jolle blogini olen listannut. Klikkaamalla sivupalkista tai tästä postauksesta sanaa blogit, pääset sivulle josta löydät uusimmat postaukseni ja voit alkaa seurata blogiani siellä!

YOUTUBE. Aina silloin tällöin teen youtubeen videoita, joten jos sua kiinnostaa tilata mun kanava, niin tässä postauksessa ja sivupalkissa linkit sinne! Laittelen videot kyllä myös tänne blogin puolelle postauksiin, silloin kun niitä teen.

INSTAGRAM. Yleensä ilmoittelen uusista postauksista tai mahdollisesti soon on blog -jutuista instagramin puolella. Lisäks päivittelen sinne paljon sellaistakin materiaalia, mitä ei täällä blogin puolella aina näy. Oon myös innostunut päivittelemään stooria Instassa! Klikkaamalla sivupalkista, navbarista tai tästä postauksesta sanaa instagram, pääset mun instagram-feedille ja voit alkaa seurailemaan mua siellä.

TWITTER. Twitteriin ilmestyy aina ilmoitus uudesta postauksesta ja silloin tällöin twiittailen jotain muutakin. Twitterissä en tosin oo liian aktiivinen... Klikkaa sivupalkista, navbarista tai tästä postauksesta sanaa twitter ja löydät itsesi mun twittersivuilta.

FACEBOOK. Tässäpä kaikkein uusin keino seurata blogiani! Blogille löytyy nyt ihan omat facebook-sivut. Käy ihmeessä tykkäämässä, niin saat ilmoituksen uusista postauksista ja varmasti myös monesta muusta kivasta jutusta! Klikkaa sivupalkista, navbarista tai tästä postauksesta sanaa facebook ja käy klikkaamassa tykkää-nappia.

PINTEREST. Tätä kautta voi seurata vaikka vain ja ainoastaan taulua, johon lisäilen aina uudet blogpostaukset tai sitten muitakin mun tauluja, joihin keräilen inspiraatiokuvia, muiden bloggaajien hyviä postauksia ja paljon muuta! Klikkaa sivupalkista, navbarista tai tästä postauksesta sanaa pinterest ja käy tsekkaamassa mun taulut.

Mitä kautta mieluiten seuraatte blogeja? Onko joku sivusto, josta toivoisitte voivanne seurata myös mun blogia?

P.S. perinteinen lukijapalkkikin blogistani löytyy, se on ihan sivun alareunassa!

P.P.S. kirjoitin tähän postaukseen niin monta kertaa sanan klikata, että voi hyvää päivää. Kertokaa synonyymejä sille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti