sunnuntai 14. tammikuuta 2018

VIIKON PARAS

Ihanan Inka P:n inspiroimana jaan tänään teidän kanssa mun kuluneen viikon parhaita juttuja. Näin Inkan blogissa tällaisen postauksen lokakuussa ja tänään toteutan siitä oman versioni!

viikon paras

Mun viikon paras...

ateria: riisi & kana, jota söin Kauppilan Matkailutilalla. Oltiin tuolla tekemässä kouluhommia ja ruoka oli kyllä ihan superhyvää!

tv-sarja: How I Met Your Mother, jota aloitin tammikuussa katsomaan. Taidan olla vähän jäljessä tämän sarjan kanssa, mutta tää on kyllä ihan huippu!

hetki: se hetki, kun tulin kotiin Kauppilasta ja sain vetää villasukat jalkaan ja olla rauhassa omassa kodissa.

aamu: sunnuntai-aamu, kun ei tarvitse lähteä mihinkään ja voi viettää hitaan, pitkän aamun.

tammikuu

blogipostaus: postaus, jossa kerroin mun uuden vuoden uudesta journal -projektista! Oon niin innoissani tuosta projektista, että oli mahtavaa vihdoin päästä kertomaan siitä teillekin!

paikka: koti! Raskaan reissun jälkeen (reilu 24h reissussa ja siitä 15h töitä) ei oo mitään niin ihanaa kun tulla omaan kotiin.

ilta: torstai-ilta, kun tehtiin töitä puoleen yöhön asti ja käytiin mielenkiintoisia keskusteluja koulukavereiden kanssa!

biisi: Anna Abreun Soo Soo -biisi on ollut mun uusi lemppari jo hetken!

koti

ostos: rannekello, josta olin jo monta kuukautta haaveillut. Se tuli vihdoin alennukseen ja nappasin sellaisen itselleni heti!

päivä: sunnuntai - vapaapäivä!

vaate: ruutuhousut! Tällä viikolla ollut jalassa kahdetkin erilaiset ruutuhousut!

Mikä on sun tän viikon paras juttu?

8 kommenttia:

  1. Tosi ihana postaus! Tää täytyy kyllä iteki jossain vaiheessa toteuttaa :D
    Oman viikon paras - mutta myös ei niin odotettu - juttu oli takaisin kouluun meno loman jälkeen. Sitä aina odottaa innolla, mutta puolestaan toivois et jatkuis vielä jonkin aikaa xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toteuta ihmeessä :) Joo, toi on kyllä tuttu tunne :D

      Poista
  2. Kyllä se tuo eilinen oli, kun oli vuoden eka futismatsi ja pääsin taas pienen tauon jälkeen kuvaamaan :) Vaik olikin kylmä ja paskat valot, silti futiskuvaus on aina parasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa kivalta! Urheilun kuvaamisessa on aina omat haasteensa, mutta se on kyllä kivaa! :)

      Poista
  3. Toi How I met your mother on ihan paras! Tullut katsottua jo monta kertaa lävitse :D Loppu kuitenkin sit silleen tönkösti omaan mieleen.

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, mä en oo viä loppua lähelläkään, täytyy katsoa mitä oon mieltä siitä sitten :D

      Poista