keskiviikko 27. joulukuuta 2017

MUN LEMPPARIPOSTAUKSET VUODELTA 2017

Viime vuonna kasasin joulukuun lopulla listan mun koko vuoden lempparipostauksista - yhden jokaista kuukautta kohden! Ajattelin ottaa tästä vuosittaisen perinteen ja tässä tuleekin lista tämän vuoden lempparipostauksistani!

how to be happy

20+ ideaa itsestään huolehtimiselle huonoina päivinä. Meillä kaikilla on joskus huonoja päiviä, ja silloin ei ole mitään ihanampaa, kuin kunnolla hemmotella itseään! Tammikuussa listasinkin 20 erilaista ideaa noille huonoille päiville: voit esimerkiksi mennä pitkään, lämpimään kylpyyn tai suihkuun, sytyttää ihanan tuoksuisia kynttilöitä tai katsoa piirrettyjä. Tärkeimpänä ton postauksen listalla kuitenkin ehkä se, että huonoina päivinä kannattaa muistaa että kyseessä on tosiaan vain huono päivä, ei huono elämä!

valentines day

5 ideaa ystävänpäivän yllätyksille. Ystävänpäivä on mun mielestä ihana tilaisuus yllättää oma kulta tai ne rakkaimmat ystävät - isoilla tai pienillä yllätyksillä! Helmikuussa jaoin 5 mun mielestä aivan ihanaa ideaa ystävänpäivän yllätyksille. Yksi mun lemppari-ideoista on ehdottomasti sellainen aarteen etsintä, josta kerron paremmin tossa postauksessa!

bullet journal

Kiitollisuuspäiväkirja. Maaliskuussa kirjoittelin mun ajatuksia kiitollisuuspäiväkirjasta. Musta on tärkeetä välillä keskittyä miettimään niitä ihania asioita elämässään, joista ei voi olla kuin onnellinen ja kiitollinen. Musta on myös hyvä kirjoittaa noita asioita ylös niitä hetkiä varten, kun asiat ei suju ihan suunnitellusti. Niissä hetkissä on hyvä myös miettiä omia kiitollisuuden aiheita tai palata vanhoihin pohdintoihin - silloin sitä huomaa, että loppujen lopuksi mullahan on asiat aika hyvin!

otsikointi

7 ideaa tyhjille vihkoille. Mä rakastan erilaisia vihkoja ja kyniä ja tarroja ja muuta tällaista. Erilaisia vihkoja aina kerääntyykin ja joskus sitä ei tiedä, millä ne kaikki täyttää! Mä kehittelin sekä itselleni että muille 7 ideaa ja jaoin ne postauksessa huhtikuussa. Mun ideoita oli mm. kiitollisuuspäiväkirja ja bullet journal!

things I've learned in years

20 asiaa, jotka olen oppinut 20 vuodessa. Toukokuussa mä täytin 20 vuotta ja listasinkin blogiin 20 asiaa, jotka olen näiden kuluneiden vuosien aikana oppinut! Tällä listalla totean esimerkiksi että on suunnattoman vapauttavaa sulkea elämästään ihmiset, joista ei ole mitään muuta kuin harmia ja että elämässä ei ole liikaa juhlia, joten jokainen pienikin juhlanaihe kannattaa käyttää hyödyksi!

summer to do list

Kesän to do lista. Kesäkuussa jaoin teidän kanssa mun kesän to do listan. Listalta löytyi mm. juhannuksen mökkireissu ja työharjoittelu. Nuo molemmat ja lähestulkoon kaikki muukin to do listallani toteutui kesän aikana! Toteuttamatta jäi itseasiassa ainoastaan salirytmiin uudelleen kiinni pääseminen, mutta senkin toteutin nyt syksyn aikana!

treffi-ideoita kesälle

10 treffi-ideaa kesälle. Heinäkuussa jaoin listan 10 treffi-ideasta, jotka sopivat kesäisille treffeille! Säiden salliessa kesällä on ihanaa tehdä jotain yhdessä ulkona ja kokeilla erilaisia uusia asioita yhdessä.

ideoita toisen ilahduttamiseen

14 tapaa tehdä toinen onnelliseksi. Elokuussa kirjoitin listan 14 pienestä, helposta tavasta tehdä joku itselle läheinen ihminen onnelliseksi kiireisen arjen keskellä. Joskus ne pienet hellyydenosoitukset parisuhteessa tai ystävälle kiitoksen sanominen saattavat arjen tiimellyksessä unohtua, joten tuollainen lista on varmasti ihan hyvä muistutus meille kaikille!

hatanpään arboretum

Kesä numeroina. Syyskuussa mä päätin myös tehdä oman versioni blogeihin ilmestyneestä numeroina -postaustyylistä. Mun versio oli mun kulunut kesä numeroina: 3 päivää asuntoautolla reissaten, 10 päivää mökillä vietettynä ja 18 rataa minigolfia golfattuna!

vuosipäivä

Mitä opin ensimmäisestä vuodesta parisuhteessa. Lokakuussa tuli täyteen vuosi mun ja poikaystäväni yhteistä taivalta ja pohdinkin paljon ensimmäistä vuotta tässä parisuhteessa. Huomasin oppineeni erään tärkeän asian poikaystävältäni ja halusin jakaa sen teidänkin kanssa!

bullet journal

6x tärkeää mun aamurutiinissa. Marraskuussa jaoin teidän kanssa kuusi mulle kaikkein tärkeintä juttua mun aamurutiinissa. Tuossa postauksessa kerron esimerkiksi miksi mä en ikinä jätä sänkyä petaamatta aamuisin!

treffit

Treffi-idea: kumpi tuntee toisen paremmin?. Joulukuussa kirjoittelin tällaisesta treffi-ideasta tai parisuhdepeli-ideasta, jota olin kehitellyt. Pelin ideana on siis selvittää, kumpi tuntee kumppaninsa paremmin erilaisten kysymysten avulla! Minä ja mun poikaystävä saatiin mielenkiintoisia keskusteluja auki ton pelin pohjalta ja opittiin kumpikin toisistamme jotain uutta, joten siksi valkkasin tän mun suosikkipostaukseksi!

Oliko kaikki postaukset jo tuttuja kuluneen vuoden ajalta vai löysitkö uutta luettavaa? Mikä näistä tai muista mun postauksista tältä vuodelta on sun suosikki?

2 kommenttia:

  1. Sulla on niin ihania postauksia ja tosi paljon tämmösiä 10x 6x tai jotain numeroihin liittyviä postauksia! Pitää lukea näitä ja replikoida parhaat ehkä joskus omaan blohiin :) Pitää myös lukee näitä paremmalla ajalla, musta se 30 ennen 30 oli kiva postaus!

    Finnlandsnorsk

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva kuulla, että oot löytänyt mukavaa luettavaa :)

      Poista